UPC heft telefoon blokkering maar al te graag op
Geplaatst: 17 dec 2007 09:50
Ik heb UPC voor kabel, internet en telefonie.
Ik vind hun marketing gedrag agressief en dom. Maar is een ander beter in de opzicht?
Nou ten eerste toen ik de telefoon nam, had ik expliciet gezegd dat ik een blokkering voor bepaalde nummers bij dat abonnement wou. Toen ik na een paar weken eens even voor de controle naar het buitenland ging bellen, ging dat gewoon. Hadden ze even 'vergeten'. Niks gebeurd verder, maar wel ruzie met mijn dochter van 'heb jij die blokkering eraf gehaald of zo'.
Ten tweede, krijg ik een anderhalf jaar geleden ineens een digitale televisie decoder van de postbode. Ik zeg, heb ik niet besteld. Postbode zegt, het is gratis, aanpakken, ik zeg, nogmaals ik heb niks besteld. Ik UPC bellen, was een actie. Ik zeg, rot op met je actie, op een geheel diplomatieke wijze dan wel te verstaan.
Derde punt, een half jaar geleden. Weer die digitale televisie decoder. Ik ben niet thuis. Mijn dochter wel, denkt niet na, neemt het aan, en zet een handtekening onder een jaarcontract. Heeft geen idee wat ze gedaan heeft, postbode zei hier tekenen, kadootje. Weer ruzie met dochterlief, ook weer teruggedraaid, weer ruzie gemaakt met UPC
Gisteren. Ik wou mijn blokkering wijzigen. Strenger maken, de wachttijd voor die klantenservice is een half uur, dus ik denk, ik schrijf een keurig 'webbericht'. Wat doen ze, naar mijn huis bellen, zeggen 'wou u een blokkering?'. Ander persoon dan ik of mijn dochter zelfs, tijdelijke logee, slecht nederlands pratend, zegt (waarschijnlijk) 'blokkering ikke niet kennen, nee hoor ikke niet willen hebben'. En deze derde persoon gaat vervolgens lekker internationaal bellen. Ik vermoed toch dat dat een situatie was waarbij de klantenservice op zijn klompen moest aanvoelen dat.....et cetera. Weer ruzie, gaat nog steeds niet om veel geld, gelukkig, maar het is mijn telefoon.
Dus om een lang verhaal kort te maken. Heb je dit soort ellende ook met alternatieven voor UPC? Ik woon in Amsterdam en ik wil van die mensen af! Ik wil ze niet meer horen echt!
Ik vind hun marketing gedrag agressief en dom. Maar is een ander beter in de opzicht?
Nou ten eerste toen ik de telefoon nam, had ik expliciet gezegd dat ik een blokkering voor bepaalde nummers bij dat abonnement wou. Toen ik na een paar weken eens even voor de controle naar het buitenland ging bellen, ging dat gewoon. Hadden ze even 'vergeten'. Niks gebeurd verder, maar wel ruzie met mijn dochter van 'heb jij die blokkering eraf gehaald of zo'.
Ten tweede, krijg ik een anderhalf jaar geleden ineens een digitale televisie decoder van de postbode. Ik zeg, heb ik niet besteld. Postbode zegt, het is gratis, aanpakken, ik zeg, nogmaals ik heb niks besteld. Ik UPC bellen, was een actie. Ik zeg, rot op met je actie, op een geheel diplomatieke wijze dan wel te verstaan.
Derde punt, een half jaar geleden. Weer die digitale televisie decoder. Ik ben niet thuis. Mijn dochter wel, denkt niet na, neemt het aan, en zet een handtekening onder een jaarcontract. Heeft geen idee wat ze gedaan heeft, postbode zei hier tekenen, kadootje. Weer ruzie met dochterlief, ook weer teruggedraaid, weer ruzie gemaakt met UPC
Gisteren. Ik wou mijn blokkering wijzigen. Strenger maken, de wachttijd voor die klantenservice is een half uur, dus ik denk, ik schrijf een keurig 'webbericht'. Wat doen ze, naar mijn huis bellen, zeggen 'wou u een blokkering?'. Ander persoon dan ik of mijn dochter zelfs, tijdelijke logee, slecht nederlands pratend, zegt (waarschijnlijk) 'blokkering ikke niet kennen, nee hoor ikke niet willen hebben'. En deze derde persoon gaat vervolgens lekker internationaal bellen. Ik vermoed toch dat dat een situatie was waarbij de klantenservice op zijn klompen moest aanvoelen dat.....et cetera. Weer ruzie, gaat nog steeds niet om veel geld, gelukkig, maar het is mijn telefoon.
Dus om een lang verhaal kort te maken. Heb je dit soort ellende ook met alternatieven voor UPC? Ik woon in Amsterdam en ik wil van die mensen af! Ik wil ze niet meer horen echt!