slechte service orange
Geplaatst: 17 dec 2007 16:25
Waarschuwing voor nieuwe orange abbonnees.
De hele wijk tussen de vaarten noord in almere heeft in november 3 weken met storingen gezeten, 2 weken was er helemaal geen bereik!!
Over 2 abbonnementen vergoed orange maar liefst 21 eurocent netwerkgarantie (terwijl het 2 weken niet werkte!!).
Ga je klagen in de orange winkel (bottelaarspassage) wordt je uitgelachen door het ronduit onbeschofte personeel met de mededeling " ach meneer het werkt al 3 weken niet" en wordt de politie gebeld als je andere klanten uit de wijk hierop wijst.
Orange vindt het dus klaarblijkelijk normaal dat storingen 3 weken duren.
Bij opzegging nadrukkelijk gevraagd resterend beltegoed om te zetten naar prepaid. Wat doet orange telefoon afsluiten, niet reageren en proberen reterend beltegoed in te pikken!!
Laat maar komen dat incasso buro!!
De hele wijk tussen de vaarten noord in almere heeft in november 3 weken met storingen gezeten, 2 weken was er helemaal geen bereik!!
Over 2 abbonnementen vergoed orange maar liefst 21 eurocent netwerkgarantie (terwijl het 2 weken niet werkte!!).
Ga je klagen in de orange winkel (bottelaarspassage) wordt je uitgelachen door het ronduit onbeschofte personeel met de mededeling " ach meneer het werkt al 3 weken niet" en wordt de politie gebeld als je andere klanten uit de wijk hierop wijst.
Orange vindt het dus klaarblijkelijk normaal dat storingen 3 weken duren.
Bij opzegging nadrukkelijk gevraagd resterend beltegoed om te zetten naar prepaid. Wat doet orange telefoon afsluiten, niet reageren en proberen reterend beltegoed in te pikken!!
Laat maar komen dat incasso buro!!