Pagina 1 van 1

slechte service orange

Geplaatst: 17 dec 2007 16:25
door arie ouwerkerk
Waarschuwing voor nieuwe orange abbonnees.
De hele wijk tussen de vaarten noord in almere heeft in november 3 weken met storingen gezeten, 2 weken was er helemaal geen bereik!! :x :x
Over 2 abbonnementen vergoed orange maar liefst 21 eurocent netwerkgarantie (terwijl het 2 weken niet werkte!!).
Ga je klagen in de orange winkel (bottelaarspassage) wordt je uitgelachen door het ronduit onbeschofte personeel met de mededeling " ach meneer het werkt al 3 weken niet" en wordt de politie gebeld als je andere klanten uit de wijk hierop wijst.

Orange vindt het dus klaarblijkelijk normaal dat storingen 3 weken duren.
Bij opzegging nadrukkelijk gevraagd resterend beltegoed om te zetten naar prepaid. Wat doet orange telefoon afsluiten, niet reageren en proberen reterend beltegoed in te pikken!!

Laat maar komen dat incasso buro!! :twisted:

Re: slechte service orange

Geplaatst: 20 feb 2008 15:27
door telenee
Wees voorzichtig Arie, want die belfirma's zijn ratten!

lastig, maar het handigst is een brief te sturen naar Orange met je grief over het afsluiten en inpikken van je beltegoed.

Het is heel duidelijk: het beltegoed is van jou, dus dat moeten ze terugbetalen.

En Orange maakt het je heel moeilijk, maar je kunt voor dit soort zaken naar http://www.degeschillencommissie.nl en er een klacht indienen.
Kost veel tijd en energie, maar dan heb je ook wat: Orange moet je netjes betalen. En dat doen ze waarschijnlijk ook, want ze zijn flink bang voor die commissie. Ze hebben al een aantal keren op hun kop gehad en vroeg of laat gaat het in de publiciteit komen. (ben ik nu aan het voorbereiden)

Basis uitgangspunt is: Orange heeft een heleboel abonnementen (incl prepaids) en alles is vooraf betaald. Ze krijgen er rente over en dat loopt in de miljoenen. Daarnaast verdienen ze geld per belminuut. Dat is hun winst, dus ze hebben geen recht om ook nog eens je beltegoed in te pikken.

Dus dat is van jou. wie het van je afpakt is een dief. Punt uit.