Ook de aanvraag van nummerbehoud is slecht; Ik moest het meegeleverde aanvraagkaartje dichtplakken, waarvan de plakstrip niet plakte (dus creatief met fotoplakkers). Op het kaartje stond een ánder telefoonnummer vermeld dan dat ik had en dat ik wilde behouden. En jawel, een telefoontje naar... u raad het al... "klantenservice"...doet wonderen.
Echt in en in triest; hoge telefoonkosten door fouten van Rabomobiel en langdurige ergenis. Eíndelijk lijkt de telefoon nu (met een tijdelijk nummer) te werken. Hopelijk levert het overzetten van mijn oude nummer naar het nieuwe toestel geen problemen op, maar rabomobiel kennende, zullen het wel weer een hoop "klantenservice"-telefoontjes worden.
Ik begin me steeds meer af te vragen waar ik aan begonnen ben; het hele gebeuren schept mij weinig vertrouwen in de toekomst en uiteindelijk blijkt rabomobiel, dankzij hun broodnodige klantenservice, behoorlijk duur te zijn.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Peter