Pagina 1 van 1

multikabel

Geplaatst: 18 dec 2007 14:59
door nuhely70
wij hebben nooit klachten gehad met multikabel!! tot vorige week dan :oops:
Onze decorder is al een tijd niet te gebruiken ,kanalen vallen weg en dan stopt hij er weer mee :evil: na gebeld te hebben met multikabel moesten we hem resetten, dat hebben we gedaan maar voor alsnog deed hij het daarna weer niet, weer bellen voor een update en na een tijd te hebben geprobeerd zei de mevrouw u krijgt een andere!!. nou geweldig dachten we.
We kregen een telefoonnummer die we moesten bellen om dat voor elkaar te krijgen en wat blijkt het met de service? we moeten zelf voor een nieuwe betalen?? Wij gingen er niet mee akkoord waarop werd gezegd dan koopt u er één van marktplaats!!
Nou wat een service zeg!!! niet dus
wie heeft er een tip!!!

Re: multikabel

Geplaatst: 19 dec 2007 02:54
door KPN
Heeft u de decoder 1. zelf gekocht in de winkel of 2. heeft u hem in bruikleen van Multikabel?

In het eerste geval is het uw probleem en zou u hooguit naar de winkel terug kunnen gaan en eventueel een beroep doen op de garantie als die er nog op zit. Deze situatie is vergelijkbaar met een zelfgekochte Digitenne- of satelliettuner die kapot is en die ook niet gratis wordt vervangen door KPN of Canaldigitaal.

In het tweede geval moet Multikabel de decoder omruilen voor een goed werkend exemplaar.

Re: multikabel

Geplaatst: 19 dec 2007 10:32
door nuhely70
hallo, eerst bedank ik u voor de mail die u heeft gestuurd en het antwoord is we hebben de decoder toen zelf van multikabel gekregen maar ze zeggen dat er maar één jaar garantie op het toestel zit en dat we dus niet een een andere van multikabel kunnen krijgen!!
Dus weten wij niet of wij in onze recht staan.
Hoe kom ik hier achter?
groetjes

Re: multikabel

Geplaatst: 19 dec 2007 11:18
door axasjaak
Beste Nuhely70,
Als u de decoder inderdaad geleverd is door Multikabel zelf , dan kunt u ervan uitgaan dat de decoder onder normale gebruiksomstandigheden
een normale levensduur heeft.
Dat heeft niets te maken of de garantietermijn nu pas afgelopen is of niet.
Op Consuwijzer.nl vindt u een voorbeeldbrief over dit onderwerp.
Overigens kan ik mij niet voorstellen dat Multikabel dit niet bevredigend
oplost , gezien onze ervaringen met Multikabel Service.

Re: multikabel

Geplaatst: 19 dec 2007 13:37
door nuhely70
nee wij hadden dit ook zeker niet verwacht omdat wij altijd goede service hebben gehad van multikabel
bedankt voor de tip

Re: multikabel

Geplaatst: 19 dec 2007 17:30
door KPN
Vervelend dat Multikabel moeilijk doet.
In principe moeten ze gewoon de decoder omruilen, zoals een normaal kabelbedrijf, zoals bijvoorbeeld UPC, zonder enig probleem zou doen.

U betaalt wel voor het digitiale pakket dat u afneemt van MK?

Re: multikabel

Geplaatst: 19 dec 2007 20:58
door nuhely70
Ik ga morgen nog een keertje bellen met multikabel en wie weet, ik laat het jullie weten