Pagina 1 van 1

wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Geplaatst: 19 dec 2007 13:15
door neervoort48
:( Hoewel T-mobile na jaren positieve ervaring nu op twee plaatsen waar ik met grote regelmaat verblijf geen bereik heeft voor de mobiele telefoon, zijn zij niet bereid het abonnement tussentijds te beëindigen. Leidt voor mij tot dubbele kosten. Ik vind bereikbaarheid essentieel uit oogpunt van veiligheid. Wat is hier aan te doen?

Re: wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Geplaatst: 19 dec 2007 14:04
door kweenie
Vóór het afsluiten van het abonnement kijken naar het dekkingsgebied... Als je daar van tevoren naar had gekeken, dan had je kunnen voorkomen dat je onbereikbaar bent.

Re: wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Geplaatst: 20 dec 2007 13:06
door RobbieP
een mobiele telefoonnetwerk geeft nooit 100% dekking. Het zou ook wel erg makkelijk worden: wil je van je abonnement af, zeg je gewoon dat je op de veluwe geen bereik hebt