Pagina 1 van 1
Callcenters,
Geplaatst: 20 dec 2007 11:47
door maije068
Weet iemand of en zoja waar je je af kan melden voor het irritante gebel van callcenter.
Ik word gek gebeld!
Uitvaartverzekeringen, energiebedrijven, pensioenen etcetc.
Laat me met rust
Re: Callcenters,
Geplaatst: 20 dec 2007 12:22
door kica1
Via
www.infofilter.nl kunt u aangeven dat u niet meer voor dit soort zaken telefonisch benaderd wenst te worden.
Re: Callcenters,
Geplaatst: 22 feb 2012 14:22
door patriciaderuijter
bij bel me niet register
kun jij je aanmelden.je mobiel nummer intypen.
en wie je lastig valt.dan zullen zij ervoor zorgen
dat die persoon of personen je niet meer lastig vallen.
alleen het wordt een stuk moeilijker als in je mobiele telefoon
de tekst prive nummer verschijnt.en men zegt niet duidelijk wie ze zijn.
dat heb ik vandaag namelijk mee gemaakt.
iets voor 12 uur werdt ik gebelt.prive nummer.
mevrouw ik hoop dat ik u niet stoor.maar ik zie in mijn pc
dat u kinderen heeft onder de 13 jaar.
ik zeg ik en mijn man hebben geen kinderen want die kunnen wij niet krijgen.
sorry mevrouw u bent slecht verstaan.dus nogmaals de zin herhaald.
sorry mevrouw u bent nog steeds slecht te verstaan.maar goed dat kan ook wel
als bij haar op de achtergrond veel mensen door elkaar heen kleppen.dus ik denk dat dit ook een call center is.mevrouw ik bel u straks wel terug.en voordat ik kon zeggen.dat ik dat niet wilde.wordt de verbinding verbroken.
en rond 13.44 uur gaat mijn mobiel weer.weer een prive nummer.maar nu klikte ik op de rode knop.want ik zit hier niet op te wachten.
dus nu hoop ik dat er ook een manier is om prive nummers te achter halen.
zodat ik die lastige mevrouw als nog kan op geven bij bel me niet register.
want ik zit hier niet op te wachten.
Re: Callcenters,
Geplaatst: 22 feb 2012 14:52
door Emmy75
@patricia,
Staat u ingeschreven bij het bel-me-niet-register ? U hoeft dat niet voor elk bedrijf apart aan te geven, u kunt ook een gewone algemene inschrijving hebben dat u niet benaderd wenst te worden.
Als u weer wordt gebeld, kunt u ook het volgende doen. Achterhalen namens welk bedrijf gebeld wordt, dit wordt vanzelf wel duidelijk uit het 'aanbod' waar ze voor bellen. Indien u geen klant bent bij dit bedrijf of bent geweest, kunt u via deze link op
Consuwijzer een klacht indienen. Zij sturen de klachten door naar de Opta. Bij meerdere klachten zal opta een onderzoek instellen en mogelijk een boete opleggen aan het bedrijf dat het register omzeilt.