telefoon via internet KPN niet opgezegd
Geplaatst: 20 dec 2007 15:35
in juni van dit jaar heb ik mijn bij orange mijn internet +telefoon abonnement gewijzigd naar een ander internet abonnement om dan alleen via orange te bellen. Bij de wijziging stond in de bepalingen dat orange zorg zou dragen voor de opzegging bij de KPN.
Dit schijnt niet gebeurt te zijn, volgens de KPN heb nu 3 rekeningen van de KPN wegens mijn KPN abonnement.
Na diverse brieven aan de KPN en een aantal telefoontjes zegt men dat ze nooit een opzegging van wanadoo/orange hebben gehad. Orange rageerd al helemaal niet op mijn emails en faxen hoe dat nu kan.
Komt dit iemand bekend voor en wat nu te doen?
Dit schijnt niet gebeurt te zijn, volgens de KPN heb nu 3 rekeningen van de KPN wegens mijn KPN abonnement.
Na diverse brieven aan de KPN en een aantal telefoontjes zegt men dat ze nooit een opzegging van wanadoo/orange hebben gehad. Orange rageerd al helemaal niet op mijn emails en faxen hoe dat nu kan.
Komt dit iemand bekend voor en wat nu te doen?