Klacht GSM-Plaza.nl (abonnement sim-only)
Geplaatst: 24 dec 2007 22:49
Ik heb via de site "GSM-Plaza.nl" een contract afgesloten voor een zogenaamd "sim-only abonnement op het KPN netwerk" dit betrof een contract welke is ingegaan op 30/01/07 en eindigd op 30/01/2008 (periode 1 jaar dus)
Gezien het feit dat mijn huidige GSM begint te haperen ben ik medio november gaan neuzen op het internet en wilde ik via KPN een nieuw contract afsluiten met inbegrip van een nieuwe GSM tesamen met een ingebouwde carkit.
Groot was mijn verasing toen de KPN medewerker mij vertelde dat mijn huidige contract is afgesloten voor een periode van 2 jaar (tot 01/2009) Ik kon dus geen gebruik maken van de aanbieding van KPN!
Ikzelf heb een keurig ondertekend contract waarin staat dat ik wel degelijk een abonnement heb afgesloten voor de periode van 1 jaar!
Ik heb ondertussen KPN al een brief gestuurd met daarin een kopie van mijn orginele contract.
Ik heb telefonisch contact gehad met GSM-Plaza, daar werd vrijwel direct al ruiterlijk toegegeven dat het een fout was waarvoor zij verantwoordelijk waren, echter kon dit door hun niet worden opgelost.
Wel word door GSM Plaza aangeboden om de abonnementskosten voor het komende jaar geheel te vergoeden, dan kon ik namelijk gewoon "een nieuw abonnementje afsluiten"
Ik zit echter niet te wachten op 2 op mijn naam lopende abonnementen, daarnaast is het op die manier ook niet mogelijk om mijn oude tel.nummer mee te nemen.
Ik wordt voortdurend van het kastje naar de bekende muur gestuurd, ik heb al diverse malen gebeld met dure 0900 nummers (20 c/min) waarbij ik rustig 15 minuten in de wacht wordt gezet.
Langzamerhand weet ik niet meer waar ik aan moet kloppen, ik heb GSM-Plza een keurige brief gestuurd met het verzoek om een en ander deugdelijk op te lossen, een ontvangstbevesitiging heb ik wel gekregen echter hoor ik nu al 2 weken helemaal niets meer!
Gezien voornoemde bevindingen lijkt het mij op zijn plaats om GSM-Plaza.nl een koude douche te bezorgen....wat mij betreft mag de douche wel even aan blijven staan!!
Vr. groet,
Jan van Lienden
Gezien het feit dat mijn huidige GSM begint te haperen ben ik medio november gaan neuzen op het internet en wilde ik via KPN een nieuw contract afsluiten met inbegrip van een nieuwe GSM tesamen met een ingebouwde carkit.
Groot was mijn verasing toen de KPN medewerker mij vertelde dat mijn huidige contract is afgesloten voor een periode van 2 jaar (tot 01/2009) Ik kon dus geen gebruik maken van de aanbieding van KPN!
Ikzelf heb een keurig ondertekend contract waarin staat dat ik wel degelijk een abonnement heb afgesloten voor de periode van 1 jaar!
Ik heb ondertussen KPN al een brief gestuurd met daarin een kopie van mijn orginele contract.
Ik heb telefonisch contact gehad met GSM-Plaza, daar werd vrijwel direct al ruiterlijk toegegeven dat het een fout was waarvoor zij verantwoordelijk waren, echter kon dit door hun niet worden opgelost.
Wel word door GSM Plaza aangeboden om de abonnementskosten voor het komende jaar geheel te vergoeden, dan kon ik namelijk gewoon "een nieuw abonnementje afsluiten"
Ik zit echter niet te wachten op 2 op mijn naam lopende abonnementen, daarnaast is het op die manier ook niet mogelijk om mijn oude tel.nummer mee te nemen.
Ik wordt voortdurend van het kastje naar de bekende muur gestuurd, ik heb al diverse malen gebeld met dure 0900 nummers (20 c/min) waarbij ik rustig 15 minuten in de wacht wordt gezet.
Langzamerhand weet ik niet meer waar ik aan moet kloppen, ik heb GSM-Plza een keurige brief gestuurd met het verzoek om een en ander deugdelijk op te lossen, een ontvangstbevesitiging heb ik wel gekregen echter hoor ik nu al 2 weken helemaal niets meer!
Gezien voornoemde bevindingen lijkt het mij op zijn plaats om GSM-Plaza.nl een koude douche te bezorgen....wat mij betreft mag de douche wel even aan blijven staan!!
Vr. groet,
Jan van Lienden