verlies opgebouwd beltegoed kpn mobile bundel bij verlenging
Geplaatst: 26 dec 2007 19:22
Hallo
Afgelopen zaterdag ging ik naar de primafoonwinkel omdat ik per 8 januari mijn contract kan verlengen en ging kijken of de nokia 6110 navigator beschikbaar was.
Daar wachtte me een zeer onaangename verassing namelijk dat kpn mobile niet meer bestaat dat is kpn flexibel geworden, dat nog tot daaraan toe dat het ineens een ander soort abonnement wordt maar ik kreeg te horen dat mijn beltegoed wat ik overheb toch een bedrag van € 90,00 zomaar komt te vervallen door de wijziging van kpn mobile naar kpn flexibel.
Ik vind dat dit niet moet kunnen maar dat je opgebouwde tegoed gewoon mee over moet gaan, het zijn tenslotte mijn centen en die moeten niet zomaar in het niets kunnen verdwijnen omdat kpn het nodig vind om wijzigingen door te voeren.
Kpn ben dan coulant en stort het opgebouwde tegoed terug op de rekening van je klanten of neem dit bedrag mee over naar het nieuwe abonnement, je klanten hebben tenslotte niet gevraagd om een wijziging van mobile naar flexibel!!!
Zijn er meerdere mensen die dit is overkomen of nog gaat overkomen binnenkort en vind je ook dat dit niet moet kunnen dat je zomaar je opgebouwde tegoed kwijt raakt reageer dan aub.
Zo ga je niet met je klanten om als telefoon aanbieder.
Afgelopen zaterdag ging ik naar de primafoonwinkel omdat ik per 8 januari mijn contract kan verlengen en ging kijken of de nokia 6110 navigator beschikbaar was.
Daar wachtte me een zeer onaangename verassing namelijk dat kpn mobile niet meer bestaat dat is kpn flexibel geworden, dat nog tot daaraan toe dat het ineens een ander soort abonnement wordt maar ik kreeg te horen dat mijn beltegoed wat ik overheb toch een bedrag van € 90,00 zomaar komt te vervallen door de wijziging van kpn mobile naar kpn flexibel.
Ik vind dat dit niet moet kunnen maar dat je opgebouwde tegoed gewoon mee over moet gaan, het zijn tenslotte mijn centen en die moeten niet zomaar in het niets kunnen verdwijnen omdat kpn het nodig vind om wijzigingen door te voeren.
Kpn ben dan coulant en stort het opgebouwde tegoed terug op de rekening van je klanten of neem dit bedrag mee over naar het nieuwe abonnement, je klanten hebben tenslotte niet gevraagd om een wijziging van mobile naar flexibel!!!
Zijn er meerdere mensen die dit is overkomen of nog gaat overkomen binnenkort en vind je ook dat dit niet moet kunnen dat je zomaar je opgebouwde tegoed kwijt raakt reageer dan aub.
Zo ga je niet met je klanten om als telefoon aanbieder.