verkeerde informatie bij Wehkamp
Geplaatst: 28 dec 2007 10:03
Op 26 november heb ik voor kerst een TOMTOM gekocht. Eerder won ik informatie in bij de Wehkamp, om uit te vinden of het mogelijk was andere karten te uploaden. Mij werd verteld dat dit mogelijk was tegen vergoeding via de TOMTOM site. Nu blijkt het echter dat het niet mogelijk is omdat het geheugen te klein is en volgens TOMTOM kan het geheugen in deze versie niet worden aangepast. En had de wehkamp een andere versie moeten verkopen.
Na contact met Wehkamp willen ze hem niet terugnemen of omwisselen omdat de zichtperiode verlopen is. Op de helpdesk geeft men zelf aan dat de informatie die men geeft op de helpdesk niet altijd betrouwbaar is en dat daar geen waarde aan gehecht kan worden.
Nu vraag ik me af mag dit? En waarom nemen ze daar nog mensen aan dan?
Na contact met Wehkamp willen ze hem niet terugnemen of omwisselen omdat de zichtperiode verlopen is. Op de helpdesk geeft men zelf aan dat de informatie die men geeft op de helpdesk niet altijd betrouwbaar is en dat daar geen waarde aan gehecht kan worden.
Nu vraag ik me af mag dit? En waarom nemen ze daar nog mensen aan dan?