opzeggen Hi met nummerbehoud
Geplaatst: 28 dec 2007 10:25
Ik heb in mei 2007 mijn abonnement opgezegd bij de Hi, dit was netjes 3 maanden voor einde contract. Nummerbehoud aangevraagd,
Bevestiging ~en handtekening ontvangst dat mijn abonnement15 sept 2007 beeìndigt zou worden. Vervolgens heeft de Hi mijn abonnement met 3 maanden stilzwijgend verlengd. Volgens hun kwam dit door het nummerbehoud wat ik aangevraagd had.
Na heel veel gezeur en gebel van mijn kant, en ook T-Mobile die verschillende keren contact met ze gezocht hebben, hebben ze het nummerbehoud overgezet, vervolgens heb ik 2 maanden onterecht betaald en dit dus terug laten boeken door de bank en mijn automatische incasso gelijk ingetrokken.
Vervolgens krijg ik een brief van de Hi dat ik 66,66 euro terug zou ontvangen en nu krijg ik maar 6,66 omdat er nog 2 rekeningen open staan zegt men.
Wat dus de onterechte rekeningen zijn omdat mijn abonnement al 2 maanden afgelopen was.
Tevens heb ik iemand van de afdeling incasso van de Hi gesproken,die mij verzekerde het per direct op te heffen en mijn teveel betaalde abonnements geld terug te storten. Maar helaas, daar komen die aardige mensen nu weer op terug
Dus bij deze raad ik iedereen af om een abonnement af te sluiten bij de Hi (lees KPN) wat voor mooi toestel ze je ook proberen aan te smeren, je komt er NOOIT meer van af, of ze lichten je dus vreselijk op!!!
Ben benieuwd of er meer mensen tegen deze problemen zijn aangelopen.
Om maar met de woorden van radar te spreken deze mensen verdienen zeker de koude douche!
Bevestiging ~en handtekening ontvangst dat mijn abonnement15 sept 2007 beeìndigt zou worden. Vervolgens heeft de Hi mijn abonnement met 3 maanden stilzwijgend verlengd. Volgens hun kwam dit door het nummerbehoud wat ik aangevraagd had.
Na heel veel gezeur en gebel van mijn kant, en ook T-Mobile die verschillende keren contact met ze gezocht hebben, hebben ze het nummerbehoud overgezet, vervolgens heb ik 2 maanden onterecht betaald en dit dus terug laten boeken door de bank en mijn automatische incasso gelijk ingetrokken.
Vervolgens krijg ik een brief van de Hi dat ik 66,66 euro terug zou ontvangen en nu krijg ik maar 6,66 omdat er nog 2 rekeningen open staan zegt men.
Wat dus de onterechte rekeningen zijn omdat mijn abonnement al 2 maanden afgelopen was.
Tevens heb ik iemand van de afdeling incasso van de Hi gesproken,die mij verzekerde het per direct op te heffen en mijn teveel betaalde abonnements geld terug te storten. Maar helaas, daar komen die aardige mensen nu weer op terug
Dus bij deze raad ik iedereen af om een abonnement af te sluiten bij de Hi (lees KPN) wat voor mooi toestel ze je ook proberen aan te smeren, je komt er NOOIT meer van af, of ze lichten je dus vreselijk op!!!
Ben benieuwd of er meer mensen tegen deze problemen zijn aangelopen.
Om maar met de woorden van radar te spreken deze mensen verdienen zeker de koude douche!