Gemiste Oproep "Service" VODAFONE
Geplaatst: 29 dec 2007 15:25
Afgelopen oktober, ben ik, na jarenlang klant te zijn geweest bij hi/kpn, overgestapt naar vodafone.
Het was in eerste instantie al een heel gedoe om het op tijd aangesloten te krijgen, want vodafone had zich een maandje vergist. Dit is uiteindelijk wel goed gekomen.
Ik kwam erachter dat de gemiste oproep "service" het niet deed. Dit was wel een van de voorwaarden voor mij van een nieuwe provider. Ik gebruik geen voicemail en GOS is voor mij belangrijk geworden. Na vele mailtjes met vodafone kreeg ik een contactpersoon. Blijkbaar is het dan gewoonte dat wanneer ik een vraag stel per mail, ik een antwoord krijg per sms. En gerust ook nog om 23u in de avond. (een verhaal in smsjes bezorgd je er gerust 6 achter elkaar) Ik vind het vrij idioot en bovendien onhandig. Mijn contactpersoon kan mij wel bereiken, per telefoon per sms, per mail. Hij is verder erg aardig en zal ook vast zijn best doen... Maar ik kan alleen het standaard formuliertje invullen via de site.
Dit hebben we inmiddels zo'n 19 keer gedaan en ik ben er helemaal klaar mee.
Vodafone geeft toe dat de fout aan hun kant ligt.... dat is opzich fijn, alleen schiet ik er niet zoveel mee op. Ik heb nog heel wat maanden te gaan bij vodafone zonder deze dienst. Er is mij een eenmalige vergoeding aangeboden van 25 euro. Ik kon hier alleen maar wat verbijsterd op reageren.
Eigenlijk komt vodafone zijn beloftes niet na.. want ik zal bij hun nooit gebruik kunnen maken van deze dienst.. die me wel beloofd is bij het afsluiten van een tweejarig contract. ( en nog steeds op de website wordt aangeboden)
Ik vraag me nu af.. wat is reeƫl? Het liefst zou ik zien dat het contract ontbonden wordt.
Iemand advies?
Het was in eerste instantie al een heel gedoe om het op tijd aangesloten te krijgen, want vodafone had zich een maandje vergist. Dit is uiteindelijk wel goed gekomen.
Ik kwam erachter dat de gemiste oproep "service" het niet deed. Dit was wel een van de voorwaarden voor mij van een nieuwe provider. Ik gebruik geen voicemail en GOS is voor mij belangrijk geworden. Na vele mailtjes met vodafone kreeg ik een contactpersoon. Blijkbaar is het dan gewoonte dat wanneer ik een vraag stel per mail, ik een antwoord krijg per sms. En gerust ook nog om 23u in de avond. (een verhaal in smsjes bezorgd je er gerust 6 achter elkaar) Ik vind het vrij idioot en bovendien onhandig. Mijn contactpersoon kan mij wel bereiken, per telefoon per sms, per mail. Hij is verder erg aardig en zal ook vast zijn best doen... Maar ik kan alleen het standaard formuliertje invullen via de site.
Dit hebben we inmiddels zo'n 19 keer gedaan en ik ben er helemaal klaar mee.
Vodafone geeft toe dat de fout aan hun kant ligt.... dat is opzich fijn, alleen schiet ik er niet zoveel mee op. Ik heb nog heel wat maanden te gaan bij vodafone zonder deze dienst. Er is mij een eenmalige vergoeding aangeboden van 25 euro. Ik kon hier alleen maar wat verbijsterd op reageren.
Eigenlijk komt vodafone zijn beloftes niet na.. want ik zal bij hun nooit gebruik kunnen maken van deze dienst.. die me wel beloofd is bij het afsluiten van een tweejarig contract. ( en nog steeds op de website wordt aangeboden)
Ik vraag me nu af.. wat is reeƫl? Het liefst zou ik zien dat het contract ontbonden wordt.
Iemand advies?