Tele2 drama!
Geplaatst: 31 dec 2007 12:59
Ik was ooit een redelijk tevreden Tele2 compleet gebruiker, maar in een half jaar is elk vertouwen verdwenen. Mijn bevindingen:
- Verhuizing in juni netjes 6 weken van tevoren doorgegeven, er waren geen problemen met de verhuizing te verwachten
- Na verhuizing geen telefoon en internet beschikbaar
- Vrijwel dagelijks langdurig contact gehad met ondeskundige klantenservice om probleem op te lossen (kosten mobiele telefoon!)
- Nadat eindelijk voor iedereen duidelijk was dat problemen niet bij mij lagen maar bij Tele2 werd eindelijk actie ondernomen om problemen in een wijkcentrale op te lossen
- Na twee maanden was het tele2 nog steeds niet gelukt om een werkende verbinding tot stand te brengen
- Hierna heb ik mijn abonnenment opgezegd en ben overgestapt naar internet en telefonie via de kabel.
Intussen heb ik dus drie maanden geen telefoon en internet gehad en heb ik hiervoor wel betaald en ook betaald voor de verhuizing van de aansluiting. Deze kosten (ca. €120) heb ik terug gevraagd bij Tele2 (en heb niet eens geprobeerd om alle kosten voor mobiel bellen vergoed te krijgen) en ik kreeg van de Tele2 medewerkers de indruk dat alles snel terugbetaald zou gaan worden. Twee maanden later en drie maanden later nog contact gehad met Tele2 omdat de terugbetaling nog steeds niet gedaan was en krijg dan een geloofwaardig verhaal te horen (en verschillende excuses) dat het binnenkort (binnen 4 weken) wordt overgemaakt. Net (na vier maanden vergeefs wachten op het geld) heb ik weer te horen gekregen dat ik nu echt binnen 4 weken mijn geld terug krijg.
Ik geloof het niet meer! Ik kan alleen maar waarschuwen: ga niet in zee met deze ZEER ONBETROUWBARE ORGANISATIE. Het wordt tijd dat dit soort praktijken van hogerhand wordt aangepakt!
- Verhuizing in juni netjes 6 weken van tevoren doorgegeven, er waren geen problemen met de verhuizing te verwachten
- Na verhuizing geen telefoon en internet beschikbaar
- Vrijwel dagelijks langdurig contact gehad met ondeskundige klantenservice om probleem op te lossen (kosten mobiele telefoon!)
- Nadat eindelijk voor iedereen duidelijk was dat problemen niet bij mij lagen maar bij Tele2 werd eindelijk actie ondernomen om problemen in een wijkcentrale op te lossen
- Na twee maanden was het tele2 nog steeds niet gelukt om een werkende verbinding tot stand te brengen
- Hierna heb ik mijn abonnenment opgezegd en ben overgestapt naar internet en telefonie via de kabel.
Intussen heb ik dus drie maanden geen telefoon en internet gehad en heb ik hiervoor wel betaald en ook betaald voor de verhuizing van de aansluiting. Deze kosten (ca. €120) heb ik terug gevraagd bij Tele2 (en heb niet eens geprobeerd om alle kosten voor mobiel bellen vergoed te krijgen) en ik kreeg van de Tele2 medewerkers de indruk dat alles snel terugbetaald zou gaan worden. Twee maanden later en drie maanden later nog contact gehad met Tele2 omdat de terugbetaling nog steeds niet gedaan was en krijg dan een geloofwaardig verhaal te horen (en verschillende excuses) dat het binnenkort (binnen 4 weken) wordt overgemaakt. Net (na vier maanden vergeefs wachten op het geld) heb ik weer te horen gekregen dat ik nu echt binnen 4 weken mijn geld terug krijg.
Ik geloof het niet meer! Ik kan alleen maar waarschuwen: ga niet in zee met deze ZEER ONBETROUWBARE ORGANISATIE. Het wordt tijd dat dit soort praktijken van hogerhand wordt aangepakt!