Gasfornuis de Harense Smid / Electrolux
Geplaatst: 02 jan 2008 23:03
Beste Mensen
In 2004 heb ik een gasfornuis gekocht bij de Harense smid in de Megastore te Den Haag. met vier jaar extra garantie.
Vlak na de aankoop is deze firma vertrokken uit den Haag
De ovenkleprubber is vervangen door een imitatie daar het orginele rubber niet meer te verkrijgen is. omdat de Harense smid helemaal uit de regio verdwenen is hebben zij het in handen gelegd bij Electrolux
De ovenklep is nu een centimeter naar voren gekomen en daar ben ik al weken over aan het bellen en de beide partijen schuiven het op elkaar af. maar Electolux spant de kroon.
De eerste monteur heeft het rubber vervangen , de tweede kwam kijken en deed er verder niks mee alleen even zijn meter er langs halen toen ik hem vroeg of hij dat thuis zou accepteren zei hij letterlijk "Dat is een heel ander verhaal".
De Derde monteur is helemaal niet op komen dagen toen ik daarop een mailtje naar Electrolux stuurde werd ik een gebeld met de mededeling dat ze me niet konden bereiken een echte leugen. vandaag heb ik ze weer gebeld met de vraag de rayonmanager te spreken ( dit verzoek heb ik al 3 weken uitstaan )en ik zou terug gebeld gaan worden en u raad het al geen respons.
wie heeft er ook zulke ervaringen en weet mij advies te geven
In 2004 heb ik een gasfornuis gekocht bij de Harense smid in de Megastore te Den Haag. met vier jaar extra garantie.
Vlak na de aankoop is deze firma vertrokken uit den Haag
De ovenkleprubber is vervangen door een imitatie daar het orginele rubber niet meer te verkrijgen is. omdat de Harense smid helemaal uit de regio verdwenen is hebben zij het in handen gelegd bij Electrolux
De ovenklep is nu een centimeter naar voren gekomen en daar ben ik al weken over aan het bellen en de beide partijen schuiven het op elkaar af. maar Electolux spant de kroon.
De eerste monteur heeft het rubber vervangen , de tweede kwam kijken en deed er verder niks mee alleen even zijn meter er langs halen toen ik hem vroeg of hij dat thuis zou accepteren zei hij letterlijk "Dat is een heel ander verhaal".
De Derde monteur is helemaal niet op komen dagen toen ik daarop een mailtje naar Electrolux stuurde werd ik een gebeld met de mededeling dat ze me niet konden bereiken een echte leugen. vandaag heb ik ze weer gebeld met de vraag de rayonmanager te spreken ( dit verzoek heb ik al 3 weken uitstaan )en ik zou terug gebeld gaan worden en u raad het al geen respons.
wie heeft er ook zulke ervaringen en weet mij advies te geven