Alvast bedankt
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En daar heeft men dus bij hacker een aparte deur voor, met de greeplijst gemonteerd op de deurdaar moet de greeplijst nog vanaf
Ik heb hier ook met geen woord over gerept.Ik zie echter het verband niet tussen het opdikken van het werkblad met als gevolg dat de werkbladhoogte
Ik zal nogmaals posten wat ik heb geschreven:Bovendien loopt de greep niet mooi door en dat is voor Twijfel kennelijk dus geen optie.
dacht ik kom laat ik een zeggen wat ik ervan vindt en dat is zoals gezegd, geen fraaie oplossingVolgens adviseur kan dit, mits ik een grotere deur kies. Nu ben ik alleen vergeten te vragen of dit wel mooi is, of de greeplijst bv nog wel mooi doorloopt, of dat ik toch beter voor het normale model kan kiezen.
Helemaal mee eens, geen fraaie oplossingEn de greeplijst op de deur gemonteerd laat de lijnen van de greeplijst niet doorlopen, dus is een estetische keuze.....dan zou ik ook voor de normale hoogte gaan!
Beste Kulta, wellicht twee berichtjes eerder lezen.....van topic starter.....daar hebben we het toch over! Ben je echt een verkoper of doe je gewoon of je dom bent?Ik heb hier ook met geen woord over gerept.
Het spijt me dat ik nog niet op keukenverkopers niveau benBeste Kulta,
Dank je, ik leer nog elke dag en dat wil ik graag blijven doen met jou hulp doe ik dat graag, indien mogelijk, dank je.
Ik zie echter het verband niet tussen het opdikken van het werkblad met als gevolg dat de werkbladhoogte toeneemt, en het kiezen voor een maxiline ....etc
Jij denkt dat ik het onderstaande zeg omdat jij denkt dat ik denk dat jij het bovenstaande heb gezegd maar dat denk je verkeerd, want ik denk dat namelijk helemaal niet, ik reageer gewoon op de topic starter. Denk je niet..........ik dacht het wel. Daarna dacht ik dus dat jij niet zo goed kan denken en ik denk dat dat goed gedacht is.......dank je.Nu heb ik pas nog wat wijzigingen doorgevoerd, waaronder het verhogen van de bladdikte naar 8 cm. De totale hoogte is nu 95 cm. Ook de wijziging naar een maxilijn vw gedaan
GWTEIk zie echter het verband niet tussen het opdikken van het werkblad met als gevolg dat de werkbladhoogte toeneemt, en het kiezen voor een maxiline vaatwasser
Beste Kulta,
Dank je, ik leer nog elke dag en dat wil ik graag blijven doen met jou hulp doe ik dat graag, indien mogelijk, dank je.
Ik zie echter het verband niet tussen het opdikken van het werkblad met als gevolg dat de werkbladhoogte toeneemt, en het kiezen voor een maxiline vaatwasser. De korpus hoogte van de keuken was en blijft 87 cm (72 cm onderkast+ 15 cm plint) en dat is bij een maxiline
Ik richt me ook tot jou sukkel....en dan schrijf ik (aan jou) dat ik het verband niet ziet tussen het opdikken van het werkblad met als gevolg dat de werkbladhoogte toeneemt, en het kiezen voor een maxiline vaatwasser (dat is namelijk wat Twijfel boven aan deze topic schrijft) en dat schrijf ik dan dus aan jou, zo van, snap jij dit wel Kulta?...........Nee, want Kulta snapt helemaal niets........Poeh hee, jij hebt me echt op de knieen hoor, tegen zoveel domheid kan ik echt niet op.....ik ben er klaar mee......en dat in normale omgangs vormen betekent dat hetgeen er onder staat gericht is aan de persoon genoemd in de aanhef
Fijn dat je dit keer wel duidelijk bent.Ik richt me ook tot jou sukkel....en dan schrijf ik (aan jou)
Kulta ik neem alles terug wat ik heb gezegd........(Nee, want Kulta snapt helemaal niets)......jij snapt het helemaal welVoor GWTE gelden blijkbaar twee regels
Regel 1: GTWE heeft ALTIJD, gelijk.
Regel 2: Als GTWE geen gelijk heeft is regel 1 van toepassing