ASUS
Geplaatst: 08 jan 2008 14:51
In juli 2007 hebben wij bij DKWEERT een laptop (ASUS) gekocht, dit omdat de computer die wij ter reparatie hadden afgegeven niet meer gemaakt kon worden.
De laptop zou sneller zijn dan dan computer die wij hadden en zou echt passen bij ons gebruik. Dus we hadden echt zin om met deze computer aan de slag te gaan.
Eenmaal thuis bleek de computer toch echt niet zo snel te zijn als belooft, maar ja. We hadden zo iets van we kijken het wel eens aan.
Bewust de kinderen geen spellen laten spelen op de computer, omdat wij bij de vorige computer merkte dat dit ook zorgde voor een vertraging. Op zich ging het allemaal redelijk.
Tot eind oktober 2007.
Toen ik aan de computer ging werken hoorde ik steeds een extreem blazend geluid( en wind). Hopende dat het over zou gaan als hij afgekoeld was, heb ik hem uit gezet.
Maar helaas de volgende dag was het weer raak.
We hebben de computer terug gebracht en de medewerkers van DK WEERT hebben hem opgestuurd naar Asus.
Na 3 weken kregen we hem terug.
Zo ver ik begrepen heb zou de Fan vervangen moeten worden, maar dit is niet gebeurt.
Bij Asus hebben ze de computer schoon gemaakt en alles terug geplaats en het probleem zou opgelost moeten zijn.
Niet dus.
Nog geen 3 weken later hebben we de computer terug gebracht omdat de Fan weer extreem blies.
De computer is met een begeleidend schrijven (volgens de medewerker DK WEERT) naar Asus gestuurd en is afgelopen vrijdag door ons weer bij DKWEERT opgehaald.
De problemen zouden echt opgelost zijn. Niet dus.
Gisteren zaterdag 5 januari 2008 heb ik de computer aan gezet om te gaan telebankieren en het was na 2 minuten al weer prijs.
De Fan begon weer extreem te blazen en dat doet hij nu nog steeds.
Na een email gestuurd te hebben naar DK WEERT kregen we geen reactie. (achteraf blijkt de directeur vakantie te hebben). De volgende dag zelf contact opgenomen met DK WEERT. De medewerkers snappen er niets van en gaan het met de bedrijfsleidster bespreken.
Ik had vriendelijk verzocht om die dag nog een reactie te krijgen, maar helaas. Vandaag dus zelf opgebeld. De computer kon weer naar Asus verstuurd worden en dan kon ik een andere computer lenen. Wel tegen borg. Het geen de vorige 2 keer niet gevraagd is. Aangezien ik geen vertrouwen meer heb ik Asus wenst ik eigenlijk gewoon mijn geld terug, maar dat blijkt niet te lukken.
Bij Asus was de betreffende medewerker zelf zo op zijn tenen getrapt dat ik naar zijn naam en functie vroeg, dat hij de telefoon ophing.
Lekker prfesioneel dus.
Verder kreeg ik ook niemand aan de telefoon. Andere telefoonnummers waren onvindbaar.
Wie heeft hier ervaring mee?
De laptop zou sneller zijn dan dan computer die wij hadden en zou echt passen bij ons gebruik. Dus we hadden echt zin om met deze computer aan de slag te gaan.
Eenmaal thuis bleek de computer toch echt niet zo snel te zijn als belooft, maar ja. We hadden zo iets van we kijken het wel eens aan.
Bewust de kinderen geen spellen laten spelen op de computer, omdat wij bij de vorige computer merkte dat dit ook zorgde voor een vertraging. Op zich ging het allemaal redelijk.
Tot eind oktober 2007.
Toen ik aan de computer ging werken hoorde ik steeds een extreem blazend geluid( en wind). Hopende dat het over zou gaan als hij afgekoeld was, heb ik hem uit gezet.
Maar helaas de volgende dag was het weer raak.
We hebben de computer terug gebracht en de medewerkers van DK WEERT hebben hem opgestuurd naar Asus.
Na 3 weken kregen we hem terug.
Zo ver ik begrepen heb zou de Fan vervangen moeten worden, maar dit is niet gebeurt.
Bij Asus hebben ze de computer schoon gemaakt en alles terug geplaats en het probleem zou opgelost moeten zijn.
Niet dus.
Nog geen 3 weken later hebben we de computer terug gebracht omdat de Fan weer extreem blies.
De computer is met een begeleidend schrijven (volgens de medewerker DK WEERT) naar Asus gestuurd en is afgelopen vrijdag door ons weer bij DKWEERT opgehaald.
De problemen zouden echt opgelost zijn. Niet dus.
Gisteren zaterdag 5 januari 2008 heb ik de computer aan gezet om te gaan telebankieren en het was na 2 minuten al weer prijs.
De Fan begon weer extreem te blazen en dat doet hij nu nog steeds.
Na een email gestuurd te hebben naar DK WEERT kregen we geen reactie. (achteraf blijkt de directeur vakantie te hebben). De volgende dag zelf contact opgenomen met DK WEERT. De medewerkers snappen er niets van en gaan het met de bedrijfsleidster bespreken.
Ik had vriendelijk verzocht om die dag nog een reactie te krijgen, maar helaas. Vandaag dus zelf opgebeld. De computer kon weer naar Asus verstuurd worden en dan kon ik een andere computer lenen. Wel tegen borg. Het geen de vorige 2 keer niet gevraagd is. Aangezien ik geen vertrouwen meer heb ik Asus wenst ik eigenlijk gewoon mijn geld terug, maar dat blijkt niet te lukken.
Bij Asus was de betreffende medewerker zelf zo op zijn tenen getrapt dat ik naar zijn naam en functie vroeg, dat hij de telefoon ophing.
Lekker prfesioneel dus.
Verder kreeg ik ook niemand aan de telefoon. Andere telefoonnummers waren onvindbaar.
Wie heeft hier ervaring mee?