Pagina 1 van 1

Orange Internetellende

Geplaatst: 09 jan 2008 14:45
door Brummer
Had me op 23 oktober via Internet aangemeld bij Orange voor een ADSL verbinding. Heb daarbij aangegeven dat ik een een PTT lijn nodig had omdat ik mijn vaste telefoonlijn van KPN had opgezegd. Ik kreeg een bevestigingsbrief met password en klantennummer om op de website te bekijken hoe de status van mijn order was. Aangezien ik ook mijn Casema ADSL abonnement had opgezegd, kon ik na enige tijd ook niet meer internetten.

In november vele malen getracht het (dure) klantenservicenummer van Orange te bellen maar steeds na zo'n 20 minuten bleek men niet bereikbaar, omdat alle medewerkers in gesprek waren.

In december ook weer een paar keren gebeld, met hetzelfde resultaat.

Bij mijn vrienden via Internet op de Orange website gekeken: orderstatus was nog steeds fase 1, dus er was nog niets gebeurd. Ik heb toen geprobeerd via Orange normale telefoon in Amsterdam te bellen, maar daar kon mij niet helpen. Heb gevraagd om adres van het kantoor van Orange, maar dat weigerde men mij te geven. Vervolgens een brief aan het postbusnummer van Orange gezonder met de vraag wanneer mijn verbinding nu tot stand komt. Daarop heb ik nog steeds geen antwoord gekregen!

Dit is een schandelijke behandeling van Orange. Ze hebben niet eens de beleefdheid om je te informeren en schermen zich van alle kanten af. Als ik me nu bij een ander aanmeld zul je zien dat ze in eens aktief worden en mij kosten in rekening gaan brengen!

Waarom wordt hier nu niet eens wettelijk tegen opgetreden?

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 26 jan 2008 03:26
door johannn
Ik ben overgestapt van compuserve naar orange en het is een grote ellende.

Vanaf 2 januari heb ik geen adsl meer en tot nu toe heb ik totaal geen zicht op wanneer ik geleverd ga krijgen.

De klantenservice van orange reageert niet of juist met standaardantwoorden , zo van van het is in behandeling.

Op de vraag of ik mijn contract mag ontbinden een negatief antwoord, op de laatste 2 brieven is niet eens gereageerd.

Het eerste excuus was dat er geen draadjes in de centrale waren getrokken, nu heb ik als antwoord gekregen dat orange een grote achterstand heeft met aanmelden nieuwe verbindingen en dat ik per brief op de hoogte zal worden gehouden wanneer ik adsl zal krijgen.

Dit kan maanden gaan duren, zolang zit ik zonder internet en moet ik via de telefoon internetten, wat me nu al 100 euro heeft gekost.

Ze houden me aan mijn contract tot januari 2009.

Ik ben echt wanhopig, ik heb zo|n spijt van deze overstap naar zon vreselijk bedrijf ik heb zes jaar lang een goede adsl verbinding gehad, ben meerdere malen overgestapt.

Mensen stap niet over naar orange, waarschuw al je vrienden voor dit bedrijf dat totaal niet reageert op emails, brieven etc./

Het is uit de grond van mijn hart een vreselijk bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!, eeen onmenselijk bedrijf.

Ik had al eerder problemen met orange, ik was gewaarschuwd maar het was een mooie aanbieding.

Mijn moeder is overleden, zij had een orange adsl abonnement, maar dit kon niet worden opgezegd, overlijden was geen reden, betalingen gaan door tot einde contract mei 2009, ook al is de telefoonlijn kpn al verwijderd, daaroom moeten zelfs extra kosten van 10 euro per maand betaald worden.

Op klachten hierover is niet gereageerd, alleen een standaardbrief na de opzegging, jammer mevrouw dat u opstapt, als u zich bedenkt kunt u klant blijven, beetje moeil;ijk als je bent overleden.

Ik heb dit nu ook weer aangekaart bij orange, het abonnement van haar kon nu wel worden beeindigt, maar toch weer een brief van hopelijk bedenkt u zich. Klein deel van de kosten wordt vergoed.


stap niet over naar orange!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 26 jan 2008 08:35
door jaywalker
Heb je toen wel meteen een kopie van de overlijdensakte gestuurd ?

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 30 jan 2008 19:31
door Nala62
hey, wij hebben sinds nov. 2007 ellende met orange, al 3 brieven gestuurd, gebeld, gemaild, faxen gestuurd. er wordt nergens op gereageer, wij zijn nu aan het zoeken naar een andere provider.
jammer, want we waren altijd erg tevreden over hun, helaas is hun klantenservice erg slecht. en ik ben altijd erg netjes en correct aan de telefoon, heb zlef nl. ook bij een klantenservice gewerkt, dus ik weet hoe ze kunnen zijn als ze een vervelende boze klant aan de telefoon hebben ( dat is lachen en gieren ).

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 04 feb 2008 23:46
door BJ026
ik ben blij dat ik niet de enige ben. Orange is niet te vertrouwen en ik zou een ieder aanraden zeker niet met hen in zee te gaan. Ze proberen je op slinkse wijze binnen te houden en te hopen dat je geen aktie onderneemt. Ik ga een rechtszaak beginnen tegen orange omdat het niet wil lukken om mijn abonnement op te zeggen. Misschien is het wel een idee om gezamenlijk ten strijden te trekken tegen deze misselijkmakende provider.

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 06 feb 2008 20:05
door Jack666
Mijn ellende met Orange is al tijd geleden geeindigd...nadat ik in december 2006 de grote baas in Nederand heb gebeld..midden in de nacht tegen uur of half 4 heb ik mijn klacht besproken.
Uiteraard ging dit niet soepel maar ik had zijn adres en telefoon en gaf ook aan dat ik op huisbezoek zou gaan wanneer dit probleem niet binnen 72 uur zou zijn opgelost.

Binnen 72 uur kreeg ik een brief en alles werd geregeld, excuus, geldteruggave EN....de mededeling dat ik de verzamelde persoonsgegevens niet aan andere gedupeerden mocht doorgeven.

Blablabla...

Dus heb je problemen dan kan ik telefoon en huisadres geven van deze grote Orange man.
Verstoor hun veilige rijkeluisleventje maar want ze gaan over lijken.

De echte grote man zit in Frankrijk en deze heb ik ook gebeld maar mijn Frans is niet zo best dus we hadden een kleine taalbarriere.

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 06 feb 2008 22:16
door Dick Vleder
Stoer verhaal, maar behoorlijk achterhaald, Orange Nederland is overgenomen door T-Mobile, dus de echte grote man zit nu in Duitsland en je zal dus nu de topman van T-Mobile Nederland moeten bellen..........

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 07 feb 2008 00:13
door Jerrys
Ben sinds 2 jaar Orange abonnee.

Download met 1,8 MEGABYTEjes per seconde.

Een keer een storing gehad van 2 weken. 1 x gebeld. Kreeg een idioot aan de lijn die waarschijnlijk van de straat was geplukt om part-time klantengezeik aan te horen. Dat jongentje sprak geen ABN maar meer Amsterdams smurfentaal. Met alle respect, het was een Marrokaan van misschien net 17. Dus ik dacht, 1 ding doe ik nooit meer, en dat is de klanten"service" van Orange bellen. Gewoon 2 weken niks gedaan. Na 2 weken deed mijn verbinding het weer en een stuk sneller dan eerst. Was 1,5 megabyte (geen bit maar byte, vergis je niet) is geworden 1,8 megabyte/s.

Heb zelf voor een internet provider gewerkt aan de telefoon. Was 3 keer zo duur, en ik was 30 keer zo vervelend tegen klanten die vervelend deden. Dus heb niks te klagen.

Je kan niet 120 perfect opgeleide "monteur-account beheerder-psychiater-incasso medewerker-administratief medewerker-juridisch adviseur-geleidehond-typist(e)-engineer-systeembeheerder-in-één aan de telefoon" in dienst hebben.

Wat je kan doen is na 5 minuten ophangen en het op een ander tijdstip proberen, hopend dat het dan rustig(er) is, en als je zo een malloot aan de lijn krijgt als wat ik kreeg gewoon ophangen en opnieuw bellen in de hoop dat je een ervarenere collega van hem/haar aan de lijn krijgt.

Het kost allemaal tijd(=geld) en moeite, maar hé, als je auto stuk is betaal je ook niet weinig en ben je ook niet in 3 tellen klaar. We moeten minder zeuren en meer lol maken in 't leven. Internet IS niet alles en bellen ook niet en je auto ook niet. Ik lees wel eens dat er veel ellende is ontstaan door een provider. Sorry dat ik het zeg maar dan heb je geen leven blijkbaar.

Ik ga persoonlijk niet janken om een beetje slechte service, anders stap ik over en sleep ik de provider voor de rechter. Je tekent een overeenkomst en die dien je goed door te nemen. Voldoet een partij er niet aan krijgt de ander z'n gelijk. Heb je getekent zonder te lezen ben je zelf DOM geweest.

Re: Orange Internetellende

Geplaatst: 07 feb 2008 00:30
door Jerrys
BTW

* Heb Orange Family draadloos voor 24 eurie per maand.

* Dat jongetje aan de telefoon liet me 4 x ongeveer 3 minuten wachten.

* Een helpdeskmedewerker krijgt nooit telefoons van tevreden klanten, dus alleen maar gezeik de hele dag. Je kan wel stoer roepen dat ze daar zelf voor hebben gekozen maar wees redelijk; moet hij persoonlijk aangevallen worden omdat jij als een van de tig klanten van de tig providers zonder internet zit?

* Helpdeskers zijn ook niet altijd engeltjes, maar maak de duivel in hen niet wakker want ze hebben je verbinding onder hun vingers en kunnen je leven zuur maken, als je wat jij hebt al ellende noemt.

* Ga niet achterbakse woorden tegen een helpdesker zeggen nadat je probleem verholpen is want hij/zij kan er met een klik voor zorgen dat je hé lé máál opnieuw mag beginnen.

* Klanten zijn ook geen engeltjes. Soms gaan ze tekeer zonder te luisteren, vervolgens doen ze rustig nadat je ze kordaat hebt geantwoord dat je ze zo niet verder kan helpen. Wanneer ze hun verbinding weer hebben zeggen ze net voordat ze opgangen zoiets van "SUKKEL!". Dat zijn de te-vroeg-juichers want nadat ze hebben opgehangen wordt hun gehele account verwijderd en hebben ze een maand geen verbinding meer.

* Ga goed met helpdeskers om. Zij zijn de enigen die uw probleem kunnen verhelpen. Stress ze niet want ze hebben een ophang knop :wink: En dat is erg zuur na 10 minuten wachten en 10 minuten zeuren zonder resultaat!