Ik heb sinds een jaar telfort internet 20 MB haalde in het begin maar 8 MB en na 3 maanden begon het internet al met wegvallen, hierover diverse malen met telfort helpdesk aan de lijn gehangen volgens hun zou het probleem aan de internetkabels in huis liggen vreemd want die werkte op Planet internet altijd goed.
Computer van het netwerk afgehaald waar volgens hun de
storing vandaan zou komen over de kabel (kabel uit de modem)na nog geen 30 minuten deed zich het probleem weer voor weer bellen met de helpdesk het zou aan de computer moeten liggen was weer het antwoord vreemd want die hing er niet aan.
Uiteindelijk heb ik zelf de ISDN splitter die hun hadden meegeleverd
vervangen voor een nieuwe en een hele korte DSL kabel tussen de splitter en modum/router gehangen. Aantal MB ging van 8 meteen naar 12/13 MB.
Sinds die dag heb ik ook nooit meer last gehad van wegvallen van het internet of dat het onstabiel was. deskundig personeel op de helpdesklijn plaatsen zou al een helehoop problemen oplossen, niet van die medewerkers die als eerste zeggen haald u de ISDN splitter er maar tussen uit terwijl je met je huistelefoon staat te bellen want dan valt je verbinding weg