Pagina 1 van 1
garantie kpn
Geplaatst: 13 jan 2008 10:05
door meelaansyl
de kpn verleent op dat de sony telefoons slechts 1 jaar garantie.
Bij defecten na een jaar denk je dus geen recht meer te hebben op garantie. Sony zelf geeft echter op de meeste telefoons 2 jaar garantie!
Alleen doet KPN daar niets mee.............Wordt er toch mooi een jaar door je neus geboord als je niet op let!
Re: garantie kpn
Geplaatst: 13 jan 2008 15:24
door Wubo
Ik zou gewoon eerst naar Sony stappen, leg de situatie uit, ook met betrekking tot de gebode garantiepriode.
Sony zal dan besluiten of zelf mogelijk alles op te pakken, of meegeven dat de beste weg is, om na de afspraak die bij fabrikant is getroffen, dit dan via de winkelier regegeld zou kunnen worden, zij steunen de winkelier hier dan weer in.
Niet vervolgens gelijk met vinger wijzen naar winkelier, dit moet je op normale manier eerst regelen en bespreken met die winkelier.
Heb contact gehad met Sony en geven aan dat, dit, sus en zo. gesproken met die en die en zou je dit willen regleen?
Zo is de winkelier niet de gebeten hond, de fabrikant niet en u heeft via de fabrikant nog aanspraak op de garantietijd.
Re: garantie kpn
Geplaatst: 22 jan 2008 19:19
door RSt
KPN zelf biedt 1 jaar garantie, gaat je toestel daarbuiten stuk en geeft de fabrikant 2 jaar garantie op hun producten dan moet je daarvoor bij de fabrikant zijn. In het geval van Sony Ericsson is dat een ServicePoint.
Via deze link kun je een ServicePoint vinden bij in de buurt.
Http://www.sonyericsson.com/cws/support ... c=nl&lc=nl