DFA wil problemen niet oplossen
Geplaatst: 14 jan 2008 11:24
DFA staat voor Dienstverlening financiƫle administratie. Nu is mijn ziektekosten verzekeraar Confior, daar heb ik wel misstanden mee gehad maar die konden allen opgelost worden omdat de neuzen de juiste richting heen stonden.
Nu is DFA al weken, zo geen maanden, bezig om een bedrag bij mij vandaan te krijgen van een kleine 600 euro i.v.m. tandartsenonkosten. Hiertegen ben ik verzekerd en dus heb ik de declaratie verzonden, kopie gemaakt, netjes gereageerd ook op de dreigementen van DFA en gebeld en gemaild en opnieuw gebeld. Zo was uiteindelijk het probleem duidelijk, Confior had het bedrag over gemaakt naar e.o.a. Famed een concurrent van DFA.
Dit boven water gekregen en nu ruim een vier weken na opheldering krijg ik opnieuw aanmaningen en dreigementen van DFA inclusief verhogingen. Ik heb een boze mail gestuurd met alle informatie in uitwisseling van mail verkeer waar ze nu mee bezig zijn.
Tevens een mail naar Confior gezonden, Confior liet me weten dat dit een probleem was en dat ze al vaker problemen met DFA hebben gehad. Nu ben ik nieuwsgierig hoe ik dit het beste kan aanpakken, want heb het er wel mee gehad. Confior zegt niets van aantrekken en voor laten komen als ze dat willen. Probleem is namelijk bekend en ligt op tafel, DFA weet waar ze moeten zijn en dat ik geen invloed meer heb op de betalingen.
http://www.dfa.nl/
Ik zit te overwegen om bij onze huidige tandarts weg te gaan vanwege deze DFA, ga ze vanmiddag opnieuw bellen over deze organisatie, want was in de veronderstelling dat het opgelost was.
Advies en tips zijn altijd welkom!
Nu is DFA al weken, zo geen maanden, bezig om een bedrag bij mij vandaan te krijgen van een kleine 600 euro i.v.m. tandartsenonkosten. Hiertegen ben ik verzekerd en dus heb ik de declaratie verzonden, kopie gemaakt, netjes gereageerd ook op de dreigementen van DFA en gebeld en gemaild en opnieuw gebeld. Zo was uiteindelijk het probleem duidelijk, Confior had het bedrag over gemaakt naar e.o.a. Famed een concurrent van DFA.
Dit boven water gekregen en nu ruim een vier weken na opheldering krijg ik opnieuw aanmaningen en dreigementen van DFA inclusief verhogingen. Ik heb een boze mail gestuurd met alle informatie in uitwisseling van mail verkeer waar ze nu mee bezig zijn.
Tevens een mail naar Confior gezonden, Confior liet me weten dat dit een probleem was en dat ze al vaker problemen met DFA hebben gehad. Nu ben ik nieuwsgierig hoe ik dit het beste kan aanpakken, want heb het er wel mee gehad. Confior zegt niets van aantrekken en voor laten komen als ze dat willen. Probleem is namelijk bekend en ligt op tafel, DFA weet waar ze moeten zijn en dat ik geen invloed meer heb op de betalingen.
http://www.dfa.nl/
Ik zit te overwegen om bij onze huidige tandarts weg te gaan vanwege deze DFA, ga ze vanmiddag opnieuw bellen over deze organisatie, want was in de veronderstelling dat het opgelost was.
Advies en tips zijn altijd welkom!