Vaccon Travel: borg niet terug
Geplaatst: 15 jan 2008 12:33
Wij van de studievereniging Anguilla, hebben op 2 mei 2007 een reservering gedaan bij Vaccon Travel om in het weekend van 28 tot en met 30 september in een boerderij te verblijven. Wij hebben alles netjes op tijd betaald (voor 30 juli) en zijn op weekend geweest. Maar sindsdien wil Vaccon Travel de borg van 650 euro niet terug betalen. Wij kregen op 31 oktober de onderstaande brief. De algemeen directeur is helaas vrijwel niet te bereiken, reageert niet op aangetekende brieven en zelfs een incassobureau heeft nog niet geholpen. Dus blijkbaar heeft Vaccon Travel geldproblemen en aangezien de website nog open is, kunnen ze nog meer slachtoffers maken.
Hebben nog meer mensen problemen met Vaccon Travel? En hoe hebben jullie dit opgelost? Wij zijn aan het overwegen om juridische stappen te ondernemen. Graag jullie reactie.
Eindhoven, 31-10-2007
Geachte heer/ mevrouw,
U heeft bij ons het huis met de code NOV-43/b gehuurd. U heeft hiervoor een borg van eu 650,- betaald. De te verrekenen kosten bedragen eu ---. Dit betekent dat wij u eu 650,- schuldig zijn.
Wij hebben een probleem met een grote buitenlandse touroperator en zijn daardoor op dit moment niet in staat uw borg terug te betalen. Wij vinden dit zeer vervelend, want het is Uw geld. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Ook al begrijpen wij dat het moeilijk voor u is, hopen wij dat u begrip heeft voor deze situatie.
Zodra wij hier toe in staat zijn, zullen wij het aan u toekomende bedrag aan u overmaken. Mocht u in de tussentijd bij ons een boeking doen, dan mag u deze borg beschouwen als aanbetaling. Verder hoeft u geen aanbetaling te doen. Het resterende bedrag mag u dan kort voor uw vertrek betalen.
Nogmaals onze oprechte excuses en wij hopen op uw begrip.
Wilt u zich voor vragen alleen richten tot ondergetekende, dhr. J. Bloks, algemeen directeur.
U kunt mij bereiken tussen 10 en 14.00 uur
Ik verzoek u heel vriendelijk om als ik er niet ben, deze zaken NIET met onze medewerkers te bespreken. Als u zegt dat het om de BORG gaat en u laat uw naam en telefoonnummer achter, dan bel IK, om onrust te voorkomen, u persoonlijk in principe nog dezelfde dag terug.
Met vriendelijke groet,
Algemeen Directeur
Hebben nog meer mensen problemen met Vaccon Travel? En hoe hebben jullie dit opgelost? Wij zijn aan het overwegen om juridische stappen te ondernemen. Graag jullie reactie.
Eindhoven, 31-10-2007
Geachte heer/ mevrouw,
U heeft bij ons het huis met de code NOV-43/b gehuurd. U heeft hiervoor een borg van eu 650,- betaald. De te verrekenen kosten bedragen eu ---. Dit betekent dat wij u eu 650,- schuldig zijn.
Wij hebben een probleem met een grote buitenlandse touroperator en zijn daardoor op dit moment niet in staat uw borg terug te betalen. Wij vinden dit zeer vervelend, want het is Uw geld. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Ook al begrijpen wij dat het moeilijk voor u is, hopen wij dat u begrip heeft voor deze situatie.
Zodra wij hier toe in staat zijn, zullen wij het aan u toekomende bedrag aan u overmaken. Mocht u in de tussentijd bij ons een boeking doen, dan mag u deze borg beschouwen als aanbetaling. Verder hoeft u geen aanbetaling te doen. Het resterende bedrag mag u dan kort voor uw vertrek betalen.
Nogmaals onze oprechte excuses en wij hopen op uw begrip.
Wilt u zich voor vragen alleen richten tot ondergetekende, dhr. J. Bloks, algemeen directeur.
U kunt mij bereiken tussen 10 en 14.00 uur
Ik verzoek u heel vriendelijk om als ik er niet ben, deze zaken NIET met onze medewerkers te bespreken. Als u zegt dat het om de BORG gaat en u laat uw naam en telefoonnummer achter, dan bel IK, om onrust te voorkomen, u persoonlijk in principe nog dezelfde dag terug.
Met vriendelijke groet,
Algemeen Directeur