Wehkamp
Geplaatst: 15 jan 2008 14:02
Onlangs heb ik bij Wehkamp twee dekbedovertreksets besteld. Ik had netjes de voorwaarden doorgelezen onder de kopjes bestellen en ruilen en retourneren omdat ik mij afvroeg of er bestel- of retourkosten in rekening zouden worden gebracht als ik de hele bestelling retour zendt. Logische kopjes lijkt mij om dit onder te vinden. Ik kon netjes de kosten lezen maar niets over de kosten voor de klant als er een artikel wordt terug gestuurd.
Dus ik dacht, ik stuur Wehkamp eens een emailtje met mijn vraag. Ik kreeg netjes een reactie terug maar een reactie die absoluut geen antwoord op mijn vraag gaf, ik kreeg iets te horen over bestellen voor 22.00uur of artikelen in voorraad. Belachelijk dus! Ik vervolgens een medewerkster gebeld, ik kreeg te horen dat ik de catalogus zou moeten kijken, maarja tegenwoordig gaat alles net iets makkelijk via het internet dus ik heb geen catalogus in huis. Ik vraag vervolgens aan de medewerkster of zij mij kan vertellen waar ik de betreffende informatie kan vinden. En toen werd het even stil, na wat zelfonderzoek van de telefoniste ging ze contact opnemen met een leidinggevende. Na 5 min. (??!!) was ze weer terug en vertelde mij waar het stond omschreven. Het was juist dat dit niet onder de kopjes ruilen en retourneren stond maar onder de algemene voorwaarden.. logische plek??!!
Ik kan mijn bestelling niet meer retour zenden en als beide dekbedovertreksets niet passen bij de kleur van mijn kamer, dan stuur ik ze retour en moet ik wel de bezorgkosten betalen. Belachelijk!
Bij een bedrijf als Esprit worden er in deze geen kosten in rekening daarvoor gebracht.. service lijkt mij!!
Volgens de telefoniste zag ik dit verkeerd, Wehkamp heeft tenslotte ook kosten gemaakt. Prima, duidelijk, maar vermeldt dit dan DUIDELIJK op de website. Voor mij geen Wehkamp meer!!
Meer mensen ervaring hier mee??
Dus ik dacht, ik stuur Wehkamp eens een emailtje met mijn vraag. Ik kreeg netjes een reactie terug maar een reactie die absoluut geen antwoord op mijn vraag gaf, ik kreeg iets te horen over bestellen voor 22.00uur of artikelen in voorraad. Belachelijk dus! Ik vervolgens een medewerkster gebeld, ik kreeg te horen dat ik de catalogus zou moeten kijken, maarja tegenwoordig gaat alles net iets makkelijk via het internet dus ik heb geen catalogus in huis. Ik vraag vervolgens aan de medewerkster of zij mij kan vertellen waar ik de betreffende informatie kan vinden. En toen werd het even stil, na wat zelfonderzoek van de telefoniste ging ze contact opnemen met een leidinggevende. Na 5 min. (??!!) was ze weer terug en vertelde mij waar het stond omschreven. Het was juist dat dit niet onder de kopjes ruilen en retourneren stond maar onder de algemene voorwaarden.. logische plek??!!
Ik kan mijn bestelling niet meer retour zenden en als beide dekbedovertreksets niet passen bij de kleur van mijn kamer, dan stuur ik ze retour en moet ik wel de bezorgkosten betalen. Belachelijk!
Bij een bedrijf als Esprit worden er in deze geen kosten in rekening daarvoor gebracht.. service lijkt mij!!
Volgens de telefoniste zag ik dit verkeerd, Wehkamp heeft tenslotte ook kosten gemaakt. Prima, duidelijk, maar vermeldt dit dan DUIDELIJK op de website. Voor mij geen Wehkamp meer!!
Meer mensen ervaring hier mee??