PAS OP VOOR PIXMANIA.COM
Geplaatst: 18 jan 2008 12:56
Beste mensen,
ik hoop dat nadat u dit gelezen hebt absoluut niets meer gaat bestellen bij PIXMANIA.com!
Op 30 december 2007 heb ik een bestelling gedaan bij pixmania. Mijn bestelling bestond uit een projector een scherm, plafondsteun, tas, en de nodige kabels. Ik heb direct betaald en alle producten waren op voorraad. Nadat ik 4 dagen niets meer gehoord had ben ik eens een mail gaan sturen hier heb ik niets op vernomen toen maar bellen. Ik schrok van de prijs voor het bellen namelijk €0,25 per minuut. Ik door het menu gegaan en wachten op een persoon die me kon helpen. Plotseling werd de verbinding verbroken dus ik weer bellen. Uiteindelijk werd de telefoon opgenomen door een franse mevrouw die ALLEEN frans sprak. Ik heb in mijn beste engels haar duidelijk proberen te maken wat er aan de hand was toen de verbinding verbroken werd. Ik weer bellen met hun en ik heb een heel andere menu keuze gedaan in de hoop wel iemand te krijgen die nederlands spreekt. Uiteindelijk kreeg ik een meneer aan de telefoon die bijzonder gebrekkig nederlands sprak.ik hem proberen uit te leggen hoe het zat hij vertelde mij dat de bestlling geplaatst was en dat hij snel verzonden zou worden. Je kan het op internet volgen maar op hun internetsite stond daar niet over. De meneer vertelde dat ze nog moesten up-date en dat hij kon zien dat het goed was alle producten lagen klaar om verzonden te worden. Dus ik heb hem bedankt nadat hij mij het op het hart had gebrukt dat het goed zou komen. Mijn bestelling veranderde maar niet op hun site dus ik na 4 mails en twee dagen weer bellen. De goederen waren net in 'het laatste stadium'. Toen ik vroeg wat dat in hield was dat ze nu in de vrachtwagen geladen werden. Dat kunnen ze helemaal niet zien aangezien de goederen uit Frankrijk moeten komen! Maar goed daar kwam ik dus later pas achter. Uiteindelijk wordt ik door Dascher gebeld dat is het bedrijf wat voor hun de goederen vervoerd. Ik een afspraak gemaakt en toen kwamen ze niet opdagen ik werd gelbeld dat ze vergeten waren om mijn goederen mee te nemen.........(stilte).....pffffff... De volgende dag kwamen de goederen binnen en ik gelijk uitpakken. Toen bleek dat niet alles aanwezig was. Dus ik weer bellen want ondanks dat dat duur is is dat wel de minst omslachtige manier om uberhaupt contact te krijgen. Ja sorry we sturen ze snel mogelijk op. uur later kreeg ik een mail dat de spullen waren opgestuurd (11 januari). Na 3 dagen ben ik maar weer gaan bellen en kreeg ik weer een zeer slecht sprekend persoon aan de telefoon die mij weer niet verstond!!! De persoon in kwestie kon zeer slecht nederlands net als zijn collega's. Volgens mij worden de mensen daar op uit gekozen. Het bleek dat ze niet wisten hoe het kon en gingen ze een 'onderzoek' instellen. Tot op vandaag (18 januari 2008) heb ik niets gehoord dus ben ik weer gaan bellen (18 januari dat is dus al 17 dagen telaat). Nu gingen ze een diepgaand onderzoek in stellen, weet niet hoeveel onderzoeken ze daar kunnen instellen maar goed. Andrs zouden er nieuwe producten worden opgestuurd of ik zou mijn geld terug krijgen. Het verhaal is nog niet klaar dus ik hou iedereen graag op de hoogte. mijn les is: OOK AL SCHEELT HET 5 EURO OF MEER BIJ PIXMANIA KOOP DAAR NIET JE HEBT ER ECHT VEEL PROBLEMEN MEE!
ondertussen ben ik 9 euro aan bel kosten kwijt en ik ben weinig opgeschoten ik hoop dat ik mijn kabels nog binnen krijg.
een gedupeerde (ex) pixmania klant
ik hoop dat nadat u dit gelezen hebt absoluut niets meer gaat bestellen bij PIXMANIA.com!
Op 30 december 2007 heb ik een bestelling gedaan bij pixmania. Mijn bestelling bestond uit een projector een scherm, plafondsteun, tas, en de nodige kabels. Ik heb direct betaald en alle producten waren op voorraad. Nadat ik 4 dagen niets meer gehoord had ben ik eens een mail gaan sturen hier heb ik niets op vernomen toen maar bellen. Ik schrok van de prijs voor het bellen namelijk €0,25 per minuut. Ik door het menu gegaan en wachten op een persoon die me kon helpen. Plotseling werd de verbinding verbroken dus ik weer bellen. Uiteindelijk werd de telefoon opgenomen door een franse mevrouw die ALLEEN frans sprak. Ik heb in mijn beste engels haar duidelijk proberen te maken wat er aan de hand was toen de verbinding verbroken werd. Ik weer bellen met hun en ik heb een heel andere menu keuze gedaan in de hoop wel iemand te krijgen die nederlands spreekt. Uiteindelijk kreeg ik een meneer aan de telefoon die bijzonder gebrekkig nederlands sprak.ik hem proberen uit te leggen hoe het zat hij vertelde mij dat de bestlling geplaatst was en dat hij snel verzonden zou worden. Je kan het op internet volgen maar op hun internetsite stond daar niet over. De meneer vertelde dat ze nog moesten up-date en dat hij kon zien dat het goed was alle producten lagen klaar om verzonden te worden. Dus ik heb hem bedankt nadat hij mij het op het hart had gebrukt dat het goed zou komen. Mijn bestelling veranderde maar niet op hun site dus ik na 4 mails en twee dagen weer bellen. De goederen waren net in 'het laatste stadium'. Toen ik vroeg wat dat in hield was dat ze nu in de vrachtwagen geladen werden. Dat kunnen ze helemaal niet zien aangezien de goederen uit Frankrijk moeten komen! Maar goed daar kwam ik dus later pas achter. Uiteindelijk wordt ik door Dascher gebeld dat is het bedrijf wat voor hun de goederen vervoerd. Ik een afspraak gemaakt en toen kwamen ze niet opdagen ik werd gelbeld dat ze vergeten waren om mijn goederen mee te nemen.........(stilte).....pffffff... De volgende dag kwamen de goederen binnen en ik gelijk uitpakken. Toen bleek dat niet alles aanwezig was. Dus ik weer bellen want ondanks dat dat duur is is dat wel de minst omslachtige manier om uberhaupt contact te krijgen. Ja sorry we sturen ze snel mogelijk op. uur later kreeg ik een mail dat de spullen waren opgestuurd (11 januari). Na 3 dagen ben ik maar weer gaan bellen en kreeg ik weer een zeer slecht sprekend persoon aan de telefoon die mij weer niet verstond!!! De persoon in kwestie kon zeer slecht nederlands net als zijn collega's. Volgens mij worden de mensen daar op uit gekozen. Het bleek dat ze niet wisten hoe het kon en gingen ze een 'onderzoek' instellen. Tot op vandaag (18 januari 2008) heb ik niets gehoord dus ben ik weer gaan bellen (18 januari dat is dus al 17 dagen telaat). Nu gingen ze een diepgaand onderzoek in stellen, weet niet hoeveel onderzoeken ze daar kunnen instellen maar goed. Andrs zouden er nieuwe producten worden opgestuurd of ik zou mijn geld terug krijgen. Het verhaal is nog niet klaar dus ik hou iedereen graag op de hoogte. mijn les is: OOK AL SCHEELT HET 5 EURO OF MEER BIJ PIXMANIA KOOP DAAR NIET JE HEBT ER ECHT VEEL PROBLEMEN MEE!
ondertussen ben ik 9 euro aan bel kosten kwijt en ik ben weinig opgeschoten ik hoop dat ik mijn kabels nog binnen krijg.
een gedupeerde (ex) pixmania klant