Mediabox upgraden naar een DVR bij UPC
Geplaatst: 18 jan 2008 19:05
Ik ben nu al vanaf september 2007 bezig om m'n abonnement te upgraden naar een DVR Royaal bij UPC.
Teneerste heb ik tot 20 december 2007 moeten wachten tot ik eindelijk de DVR heb ontvangen, echter had half september de mededeling gekregen dat ik deze toen binnen 10 werkdagen zou ontvangen. Het scheelt een paar weken.
Toen ik deze eindelijk had begon het volgende probleem het activeren van de DVR. Binnen 3 dagen zou m'n oude mediabox ermee op moeten houden, echter deze is nu 18 januari 2007 nog actief en kan ik de DVR nog niet activeren.
Wat echter wel is gebeurd is dat m'n abonnement van een Royaal naar een klein abonnement is gegaan en ik nu dus minder heb ipv meer.
Ik heb na vele telefoontjes verzocht aan UPC of ze nu eindelijk de door mij gemaakte telefoonkosten wil vergoeden, echter dit is geen optie.
Ik denk dat ik nu m'n abonnement maar ga opzeggen en iedereen moet adviseren toch maar geen abonnement te nemen bij UPC.
Teneerste heb ik tot 20 december 2007 moeten wachten tot ik eindelijk de DVR heb ontvangen, echter had half september de mededeling gekregen dat ik deze toen binnen 10 werkdagen zou ontvangen. Het scheelt een paar weken.
Toen ik deze eindelijk had begon het volgende probleem het activeren van de DVR. Binnen 3 dagen zou m'n oude mediabox ermee op moeten houden, echter deze is nu 18 januari 2007 nog actief en kan ik de DVR nog niet activeren.
Wat echter wel is gebeurd is dat m'n abonnement van een Royaal naar een klein abonnement is gegaan en ik nu dus minder heb ipv meer.
Ik heb na vele telefoontjes verzocht aan UPC of ze nu eindelijk de door mij gemaakte telefoonkosten wil vergoeden, echter dit is geen optie.
Ik denk dat ik nu m'n abonnement maar ga opzeggen en iedereen moet adviseren toch maar geen abonnement te nemen bij UPC.