Pagina 1 van 1
Dymospecialist.nl levert eindelijk!!!
Geplaatst: 20 jan 2008 10:24
door dymospecialistslachtoffer
Beste forumleden,
Ik heb half december 2007 een aantal artikelen besteld bij Dymospecialist.nl en ook betaald. Op de site werd beloofd tijdig te leveren. Na de kerstvakantie heb ik een keer gemaild, waar ik niks op ontvangen heb. Daarna heb ik gebeld, de meneer beloofde mij dat de bestelling afgelopen dinsdag op de mat zou liggen. We hebben nog steeds niets ontvangen.
Na wat googlen kwam ik er achter dat de eigenaar xxxxx nog meer computer zaken heeft, waaronder B&B computers.
http://www.michelrijnders.nl/weblog/piv ... .php?id=52
Dit gaat ook over deze meneer.
Wie heeft er nog meer nare ervaringen met deze meneer?
Re: Dymospecialist.nl levert eindelijk!!!
Geplaatst: 20 jan 2008 11:36
door alfatrion
Als ik jouw was zou ik verzoeken om het betaalde geld terug te storten. Ik heb zelf een keer zo iets mee gemaakt. Een week nadat ik de koop annuleerde kreeg ik alsnog het product thuis. Mijn eis heb ik toen aangevuld met een schade vergoeding voor het verzekerd terug sturen van het product. Nadat de leverancier van de winkelier (die het transport voor zijn rekening nam en nog had gevraagd of er annulaties waren) met de winkelier een stevige woordje had gesproken kreeg ik dit.
De verkoper, die betrokken is bij een koop op afstand, is in verzuim indien hij het bestelde product niet uiterlijk binnen 30 dagen op de mat van de consument licht, behalve als de winkelier dit niet is aan te rekenen of nakoming blijvend onmogelijk is. Dit betekent dat je dus schade vergoeding kunt gaan eisen.
Indien nalevering blijvend onmogelijk is dan moet de winkelier dit zo spoedig melden en moet het betaalde bedrag uiterlijk 30 dagen later in handen zijn van de consument.
Re: Dymospecialist.nl levert eindelijk!!!
Geplaatst: 21 jan 2008 23:35
door dymospecialist
Geachte client,
Wij hebben de webshop
www.dymospecialist.nl overgedragen aan een nieuwe eigenaar. Er zijn inderdaad leveringsproblemen geweest omdat Dymo een paar weken tussen kerst en oud en nieuw gesloten is geweest.
Dit is geen excuus, en wij betreuren het dat uw levering niet is uitgeleverd.
Wij laten de keus aan u, of de door u bestelde goederen worden alsnog uitgeleverd, of wij betalen u per omgaande het bedrag wat u per ideal heeft betaald retour.
Nogmaals bieden wij onze excuses aan en wij verzoeken u om met ons contact op te nemen zodat wij uw probleem kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Dymospecialist
Re: Dymospecialist.nl levert eindelijk!!!
Geplaatst: 22 jan 2008 22:27
door dymospecialistslachtoffer
Geachte Dymospecialist,
Ben blij dat ik nu eindelijk een reactie heb gekregen van jullie. Daar is wel heel veel tijd voor nodig geweest. Wanneer jullie zo'n overdracht hebben is het toch niet meer dan normaal dat jullie je klanten hierover even inlichten??? Een mailtje of een belletje was voldoende geweest en hadden we totaal geen problemen gehad. Ben nog blijer dat ik vandaag eindelijk de Dymo op de mat heb gekregen. Ruim een maand na bestellen en betalen!!! Uiteindelijk heb ik hem dus, maar waarom communiceren jullie gewoon niet???
Re: Dymospecialist.nl levert eindelijk!!!
Geplaatst: 22 jan 2008 22:56
door dymospecialist
Geachte mevrouw / mijnheer,
Dit is een samenloop van omstandigheden geweest, allereerst de vacantie periode, en daarna de overname van de webwinkel. Wij hebben de webwinkel niet meer, deze hebben wij per ingang van 1 januari overgedragen aan de nieuwe eigenaar. Hierdoor is ook mede het probleem ontstaan.
Nogmaals onze excuses, mocht u een keer in de buurt van Woerden komen dan mag u van mij in ons bedrijf een artikel uitzoeken ter waarde van € 25,-
Met vriendelijke groet,
xxxx
B&B Computers
( ex Dymospecialist eigenaar )