Orange internet en telefonie (nummerweergave ineens weg)
Geplaatst: 20 jan 2008 21:10
Hallo ik heb sinds sept 2006 internet en telefonie bij Orange
En dat ging goed tot nov 2007
Nu heb ik ineens geen nummerweergave meer
De helpdesk gebeld en gemaild en die zij het ligt aan ons en niet aan hun Na vele kabels vervangen wist hij het ook niet meer De livebox vaak resten hielp ook al niet
Ik moest maar een nieuwe telefoon kopen want die was niet geschikt
Ik heb de boston 530 en die komt dus niet op hun lijst voor van telefoons die niet geschikt zijn
Dus nog maar weer een email gestuurd toen werd ik gebeld door de T.D
van Orange en die heeft de lijn doorgemeten en die zei dat alles in orde was ,maar nog steeds heb ik dus geen nummerweergave
Terwijl ik 9 maanden wel nummerweergave had en bij mij is er niks veranderd De T.D van orange zei ook al dat dit wel kort door de bocht was,want mijn telefoon was wel degelijk geschikt En het signaal was ook goed Ik vroeg nog ligt het niet aan de live box Nee dat kon niet als hij kapot was doet hij helemaal niks meer
Weet het niet meer wat ik er aan kan doen Het is huilen met de pet op bij orange Moet nog even geduld hebben tot sept 2008 ,dan ga ik er snel bij weg Wie heeft dit nog meer meegemaakt De helpdeks was ook zeer brutaal en gaf mij gelijk een zeer grootte mond
En dat ging goed tot nov 2007
Nu heb ik ineens geen nummerweergave meer
De helpdesk gebeld en gemaild en die zij het ligt aan ons en niet aan hun Na vele kabels vervangen wist hij het ook niet meer De livebox vaak resten hielp ook al niet
Ik moest maar een nieuwe telefoon kopen want die was niet geschikt
Ik heb de boston 530 en die komt dus niet op hun lijst voor van telefoons die niet geschikt zijn
Dus nog maar weer een email gestuurd toen werd ik gebeld door de T.D
van Orange en die heeft de lijn doorgemeten en die zei dat alles in orde was ,maar nog steeds heb ik dus geen nummerweergave
Terwijl ik 9 maanden wel nummerweergave had en bij mij is er niks veranderd De T.D van orange zei ook al dat dit wel kort door de bocht was,want mijn telefoon was wel degelijk geschikt En het signaal was ook goed Ik vroeg nog ligt het niet aan de live box Nee dat kon niet als hij kapot was doet hij helemaal niks meer
Weet het niet meer wat ik er aan kan doen Het is huilen met de pet op bij orange Moet nog even geduld hebben tot sept 2008 ,dan ga ik er snel bij weg Wie heeft dit nog meer meegemaakt De helpdeks was ook zeer brutaal en gaf mij gelijk een zeer grootte mond