Pagina 1 van 1

Hoe zit het met privacy van klantenservice medewerkers?

Geplaatst: 21 jan 2008 17:28
door Melanie87
Hallo,
Ik weet niet zo goed of ik het hier goed plaats, maar ik wil het toch proberen.
Ik werk bij een klantenservice. Het bedrijf waar ik voor werk heeft ook een forum op internet voor klanten. Het is bedoeld om dingen te bespreken waar de klantenservice geen ondersteuning aan bied.
Het bedrijf zelf komt dus ook geen antwoorden geven via dat forum.

Nou is er een boze meneer die diverse keren met de klantenservice heeft gebeld maar (in zijn ogen) niet goed geholpen is.
Deze man noemt ook namen van mijn collega's in dit bericht.

Mag dat? Of is er een regeling wat betreft privacy van klantenservice medewerkers?

Kan iemand me meer vertellen?

Re: Hoe zit het met privacy van klantenservice medewerkers?

Geplaatst: 27 jan 2008 10:09
door Walter van V
dan kan de moderator toch namen verwijderen, en als hij niet op waarschuwingen reageert bannen, dus toegang weigeren.

Heb je een forum, dan heb je ook een behherder/moderator daarvoor.

Re: Hoe zit het met privacy van klantenservice medewerkers?

Geplaatst: 27 jan 2008 11:44
door kanovaarder
Noemen van namen bij contacten met een klantenservice.

Als het gaat om telefonische contacten dan zou dit eigenlijk niet moeten kunnen. Maar ja, wie boos is.. nietwaar?
Klachten over medewerkers van een bedrijf zouden eigenlijk schriftelijk behandeld moeten worden gericht aan de directie.

En aan Walter,
ik denk dat hiet telefonische contacten mee word bedoeld.
Voor forumcontacten geldt uiteraard datgene hetgeen u schreef.

Grootvader

Re: Hoe zit het met privacy van klantenservice medewerkers?

Geplaatst: 01 mar 2008 15:22
door Geoffrey
Een forum is een verlengstuk van jullie bedrijf en daar mogen jullie dus je eigen regels voor instellen. Als jullie dus van mening zijn dat het noemen van namen te ver gaat, dan staan jullie volledig in je recht als jullie daar iets aan doen. Het is dus helemaal jullie eigen pakkie an.