LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Montagebedrijf De Keukenman ?????

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Roberto1981

Ervaringen met Montagebedrijf De Keukenman ?????

Ongelezen bericht door Roberto1981 »

Hallo wij hebben een keuken gekocht bij de KEUKENKAMPIOEN in Purmerend... Hij kan worden geplaatst door De Keukenman.....

Nu rest mijn vraag: Wat zijn jullie ervaringen met De Keukenman ??

Alvast bedankt[/b]

Mailen mag ook op [email protected]
Laatst gewijzigd door Roberto1981 op 23 jan 2008 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Eek

Re: Ervaringen met Montagebedrijf De Keukenman ?????

Ongelezen bericht door Eek »

Montagebedrijf de Keukenman, dit zijn de monteurs van XXXX,dus direkt gelieerd aan Mandemakers en zijn formules waar de Keukenkampioen ook onder valt.

keukenklepper

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:idea:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 11 feb 2010 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Eek

Ongelezen bericht door Eek »

Zo cru wou ik het niet zeggen maar daar komt het inderdaad wel op neer.....

honest

Ongelezen bericht door honest »

Allereerst: Ik ben geen fan van XXXX.

Maar zoals bij elk bedrijf zijn er goede en slechte monteurs, over het algemeen zijn het wel goede monteurs bij de keukenman, dat ze te weinig betaald krijgen hebben ze in eigen hand.

Verder is het ook mogelijk om het aan te laten sluiten door de keukenman, komt echter wel een fiks bedrag voor erbij.

De keukenman heeft eigen monteurs en huurt daarbij nog een groot aantal zzp'ers in, deze kunner nog wel eens wat extra dingen doen buiten de keukenman om.

Ik ken zelf nog wel een monteur die ook voor de keukenman werkt deze monteert in heel nederland en ik heb er hele goede ervaringen mee.
Als je wil weten wie het is moet je even je mailadres geven dan zal ik zijn gegevens naar je mailen.

sjees_hagenees

Ongelezen bericht door sjees_hagenees »

@honest; dat contact daar heb ik ook wel interesse in....mocht je die willen delen graag op: sjees @ mail.com

de kkm

Ongelezen bericht door de kkm »

wil je montage van de keuken stuur me je mail adres dan praten we verder zie verder de keukenman

desi41

Ongelezen bericht door desi41 »

Hallo, wij hebben onze keuken ook laten plaatsen door de keukenman, nou ik kan niet anders zeggen dan perfect.
Alle apparaten netjes aangesloten, kasten netjes geplaatst en niks geen rommel wat is blijven liggen.
Dus onze ervaring is PERFECT. :D :D

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

kasten netjes geplaatst en niks geen rommel wat is blijven liggen.
Nou nou, snel tevreden zeker...... :wink:

desi41

Ach er zijn altijd mensen die alleen maar negatief kunnen zijn.
Het valt me gewoon op dat er altijd maar negatieve berichten geplaatst worden op internet, waarom ook niet eens een positief bericht, maar dan wordt er meteen weer gezegd zeker snel tevreden, nou ik ben zeker niet snel tevreden maar over het plaatsen van onze keuken uiterst tevreden. SORRY HOOR. :? :?

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Snel tevreden dus :lol:

hyama

Ongelezen bericht door hyama »

laat je niet op stang jagen door die andere prutsers,kunnen alleen maar negatief zijn,zelf doen ze alles goed ,denken ze :D

desi41

Ja dat is waar , het zijn sukkels die denken dat ze alles kunnen, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat er nooit eens iets positiefs geschreven staat. Maar ja het is misschien voor bedrijven ook wel fijn als er mensen zijn die niet altijd wat te zeuren hebben. :lol:

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het valt me gewoon op dat er altijd maar negatieve berichten geplaatst worden op internet, waarom ook niet eens een positief bericht
De oorzaak is heel simpel. Iedereen met goede ervaringen heeft niets te zoeken op een forum, waar over het algemeen slechts vragen en problemen aangekaart worden.
Op ieder forum is ook een handjevol mensen aanwezig die proberen de mensen met die vragen en problemen van advies te dienen.
En verder (en dat is dus het grootste aantal) vind je hier alleen mensen die alleen maar kunnen klagen. En als je die probeert te helpen, dan hoor je niets meer van ze of nog erger ze kraken je af.

Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Het meeste werk wordt echter goed gedaan. En daar waar het mis gaat, kun je door vriendelijk blijven en normaal met iemand praten heel veel bereiken. Maar met dreigen, grof taalgebruik, denigrerende opmerkingen enz. enz. kom je echt niet ver!

En ik heb geen ervaring met de Keukenman, maar wel met dit forum. Maar gezien de leeftijd van mijn keuken, zou ik binnenkort best wel eens gebruik kunnen maken van diensten van de Keukenman, dus ik wacht zinvolle bijdragen met spanning af.

wheijdra

Ongelezen bericht door wheijdra »

Bij ons is de keukenman geweest om een keuken te plaatsen.
wij hebben er in iedergeval geen spijt van gehad , Ze waren met zijn 3e en en hebben echt vakwerk geleverd.
Het was een keuken met 5 inbouw app. en een 3 delen keuken.

1 beschadigt deurtje en 1 te klein.
is ook netjes in orde gemaakt.

dus van mij een warme douche voor de keukenman.

W.heijdra
Schiedam
:P :P :P

Deniko

Ongelezen bericht door Deniko »

Let maar op de slogan op de bus: De Keukenman(demakers) van keukens uit Kaatsheuvel. Sluiten trouwens ook niets aan.

damianhannie

Ongelezen bericht door damianhannie »

we sluiten echt wel aan moet je er wel voor kiezen he .sluit elke dag een hoop keukens aan .en als je over de 800 keukens per week plaats gaat er wel eens wat mis is in elk bedrijf zo en ook bij de keuken man is normaal waar gewerkt wordt vallen spaanders.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 26 aug 2009 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

famjan

Ongelezen bericht door famjan »

Zelf geen ervaring met een keuken die geplaatst wordt via de Keukenman.

Wat mij wel opvalt: we wonen in een nieuwbouwwijk die anderhalf jaar geleden is opgeleverd. Nog steeds rijden hier busjes van de keukenman door de straat....... :shock:

zaankanter

Ongelezen bericht door zaankanter »

Wat mij wel opvalt: we wonen in een nieuwbouwwijk die anderhalf jaar geleden is opgeleverd. Nog steeds rijden hier busjes van de keukenman door de straat.......
Dat is wel heel kort door de bocht!
Misschien woont er een monteur van de keukenman bij jou in de buurt?
De keukenman verzorgt ook service van alle DMG winkels, dus misschien een deurtje recht hangen die na een jaartje is gaan hangen?

Gesloten