LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] korting bij Trendhopper

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Durgadiana
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2007 21:54

korting bij Trendhopper

Ongelezen bericht door Durgadiana »

Beste lezers,
Wie kan mij vertellen of je bij grote aankopen bij Trendhopper korting kunt verwachten of niet? Is dit een geval van een brutaal mens heeft de halve wereld, of prijs is prijs??

Ik hoor het graag!

Mvg DurgaDiana

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: korting bij Trendhopper

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dat hangt ervan af. Veel trendhoppers zijn van francisenemers. Gewone zelfstandigen dus. Net als veel vergelijkbare ketens. Onderling hebben ze volgens mij wel afspraken over kortingen.
Het is heel simpel. Laat ze een offerte maken (ik heb het dan wel over grote aankopen) "kunt U even op papier zetten wat me dit alles gaat kosten ? " direct daarna, "En wat is bij jullie de korting" (of noem het setkorting.) Het gaat erom dat je geen korting af wil "dwingen". Handel is gunnen. Als je het sympathiek brengt kan hij of zij zonder gezichtverlies, voor zijn gevoel dan, wat korting geven. Mannen geven makkelijker korting dan vrouwen. Personeel gewoon in dienst zal niet snel en makkelijk korting geven. De eigenaar wel. Ga je onderhandelen weet wel dat je ook moet kunnen beslissen.

Gesloten