LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otak meubelen Zutphen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Dutchoutlaw

Otak meubelen Zutphen

Ongelezen bericht door Dutchoutlaw »

In september 2007 hebben wij bij Otak in Zutphen 2 bankjes t.w.
Kansas 2 zits Nappalino Ivoor 554 besteld a € 598 per stuk.

Op 19 oktober zijn de bankjes geleverd en bij het uitpakken constateerden wij dat de rugkussens wel erg geplooid waren, de leverancier zei dat dat nog wegtrok.
Drie dagen later was er nog niets veranderd en zijn we met de kussens naar Otak gegaan, hun eerste woorden waren "Ik had al verwacht dat u terug zou komen".
Otak stelde voor om de kussens bij hun te laten en ze op te sturen naar de "fabriek" , daarmee hebben wij ingestemd.
Toen we 2 weken later in de buurt waren en kwamen kijken hoever ze er mee waren, zagen we tot onze verbazing dat de kussens nog bij Otak in de zaak waren.
Op aanraden van de bedrijfsleider hebben we ze weer meegenomen en op de datum dat de "fabriek" ze zou komen halen weer teruggebracht.
Binnen 14 dagen belde Otak ons dat de kussens terug waren en we ze konden ophalen.
Met de kussens thuisgekomen moesten we constateren dat de kussens alleen met zeer veel kracht nog op de plaats te krijgen waren en helemaal bol in de bank stonden.
Wij hebben er een opengeritst en zagen tot onze verbazing dat de binnenkussens waren opengeknipt en er grote hoeveelheden vulling bij in gepropt was en daarna de kussens met een of andere rode lijm was dichtgeplakt (niet eens netjes gestikt).
Wij zijn wederom naar Otak gegaan maar daar vond men dat alles naar behoren was afgehandeld maar Otak zou de "fabriek" inschakelen die dan iemand zou langssturen om te kijken.
Na twee weken heeft Otak ons gebeld om te vragen of de "fabriek" al contact met ons had opgenomen, na onze ontkenning zou Otak wederom de "fabriek" benaderen.
Tot op heden, 3 weken later, nog steeds niets vernomen.
Wij hebben zaken met Otak gedaan en niet met de "fabriek" dus wachten daar niet meer op.

Vandaar dat wij nu willen dat Otak binnen 7 dagen de bankjes komt ophalen en de € 1196 voor de bankjes aan ons terugbetaald.
We hebben ze een aangetekende brief gestuurd, tevens in afschrift aan onze Rechtsbijstand verzekering waarmee wij telefonisch contact hebben opgenomen.

noravanraaphorst

Re: Otak meubelen Zutphen

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

Tja.... zo wilden POS, de service cq monteur die een contract heeft met Morres om alles te repareren ook handelen in de eerste instatie.
Wat polyeter bijspuiten was het antwoord en voorstel om onze problemen op te lossen. En dat voor een meubel van nog geen maand oud (wij hadden binnen 8 dagen geklaagd) . Is er dan geen enkel meubelbedrijf dat goed is???

Goed dat je een ultimatum hebt gesteld, maar bewaar wel alles. Dit hebben wij ook gedaan en als Morres bij ons de meubels komt ophalen laat ik ze weer tekenen, dat ze alles in goede orde hebben meegenomen.

Suggestie aan Trosradar: Neem eens alle klachten van meubelzaken onder de loep!!!!

helpendehand

Ongelezen bericht door helpendehand »

Sorry hoor maar jullie zijn wel zeikers.Voor een euro cent op de eerste rij willen zitten.Tjongjonge....Vooral Noraraapkorst met haar vreemde morres verleden.Zelfde klacht al eerder gezien ohohoh triest.zeer triest.

noravanraaphorst

helpendehand.....??????

Wat reageer jij gefrustreerd. Ik klaag verder niet geef advies op dit forum als antwoord op een opmerking van dutchoutlaw aan mij gericht.

Ik weet niet wat jij over hebt voor goede meubels, maar ik wel meer dan 1 euro cent. Als je niets anders te zeggen hebt reageer dan je humeur af aan iets anders en vervuil dit forum hier niet mee. :evil:
Ik zal hierna in ieder geval niet meer op jou reageren

helpendehand

Begrepen niets nut van een Noravanderraapkorst.Je heb helemaal gelijk!

noravanraaphorst

Ondanks mijn toezegging dat ik niet meer zal reageren.Toch een vraag: Ben je soms een medewerker van Morres, want waarom heb je het over mijn verleden. Als ik het over één klacht heb bij Morres, heb ik nog geen verleden bij deze zaak. Bovendien verschuil ik me niet achter een pseudoniem "helpendehand" :roll: :!: :!: "
Persoonlijk denk ik dus dat je één van die mensen bent die de forums afstruint over klachten van het bedrijf waar je voor werkt. Veel geluk zal ik maar zeggen. :D :(

Tenslotte: Uitschelden hoef ik niet te nemen en ik zal bij de volgende keer een klacht indienen bij Trosradar.

helpendehand

Haha noravanschraapkorst zit op de kast.hihi

PS.Ben geen medewerker.oja en niet meer reageren op deze forum gebruiker he.En meld het bij trosradar een tipje van helpendehand.Gelukkig heeft de winkelier het opgelost toch.Nou slapplekker he kus.

Gesloten