Hallo,
Mijn abonnement is met 1 jaar verlengd zonder dat daar maar iets van in het contract staat. Algemene voorwaarden hebben ze niet
In het contract staat:
Opzegging van het lidmaatschap dient een maand voor het einde van de contractsperiode te gebeuren bij het sportcentrum dmv het invullen van een opzegformulier. Deze opzegdatum is bij inschrijving reeds bekend en wij adviseren u dan ook deze opzegdatum in uw agenda te noteren. Deze termijn geldt ook bij het wijzigen van het lidmaatschapabonnement. Met nadruk wijzen wij u er op dat op deze regel geen uitzonderingen kunnen worden gemaakt.
Verder staat er ook nergens vermeldt dat ik akkoord ga met algemene voorwaarden. Volgens mij hebben zij deze ook niet want op hun site www.Basicfitness.nu staan ook geen voorwaarden.
Ik ben langs geweest en kreeg als antwoord dat het toch echt in mijn contract staat. Ik wees hem er op dat nergens vermeldt staat dat als ik mij niet aan de opzegtermijn houdt dat het dan stilzwijgend verlengd wordt met 1 jaar. Het lijkt mij logisch dat ze dit moeten vermelden?
Uiteindelijk vertelde hij mij dat ik maar een brief moest schrijven.
Wie weet wat nu te doen of heeft hier ook ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |