Orange internet & telefonie
Geplaatst: 28 jan 2008 20:54
Wat een regelrecht drama, na een jaar veel te veel betaald te hebben voor casema weer eens rond gekeken naar de overige providers en hun tarieven. Uiteindelijk voor Orange gekozen (SPIJT< SPIJT) gezien de naam en prijs/kwaliteitverhouding. In november 2007 de nieuwe lijn opgevraagd met het verzoek om deze 28 december te activeren. Na ruim een maand niks te hebben vernomen vandaag maar eens contact opgenomen (helaas weer met een 0900 nummer.....) waar ik vanochtend te horen kreeg dat het door de drukte niet mogelijk was mij meteen te woord te staan, ik werd over twee dagen teruggebeld. Eind van de middag wederom gebeld met de vraag wanneer ik nu eens internet kan verwachten, mijn huidige provider strekt donderdag a.s de stekker er uit. Als reactie van de onbeschofte medewerker kreeg ik te horen dat er intern problemen met de software zijn geweest en dat zodoende alle aanvragen met de hand ingevoerd moeten worden!! Als ik het er niet mee eens was moest ik de aanvraag morgen maar annuleren. Ik had nog geluk want er wachten diverse aanvragers vanaf oktober al op hun nieuwe lijn. Vanavond wederom contact opgenomen met het inmiddels vertrouwde 0900 nummer (incl bijbehorende tikken) waar een dame mij liet weten dat ze de aanvraag weer opnieuw heeft ingevoerd en het zodoende NOG maar 2 tot 3 weken zal duren.
Ik mocht ook de aanvraag annuleren maar hierdoor had ik nog geen internet, andere providers hanteren eveneens 4 tot 6 weken!!
Al met al voor diegene die overweegt om over te stappen: NEE GEEN ORANGE ADSL!!!!!!!
Ik mocht ook de aanvraag annuleren maar hierdoor had ik nog geen internet, andere providers hanteren eveneens 4 tot 6 weken!!
Al met al voor diegene die overweegt om over te stappen: NEE GEEN ORANGE ADSL!!!!!!!