Rabobank pluspuntje
Geplaatst: 31 jan 2008 00:19
Het forum knapt uit zijn voegen met negatieve kritiek. Ik wil hier graag iets positiefs tegenover stellen.
Mijn vrouw maakt Euro 1000.- over van haar rekening aan iemand waaraan ze geld verschuldigd is. Per ongeluk tikt ze als bankrekening nummer van de begunstigde het mobiele telefoonnummer van die begunstigde in.
De volgende dag - Oudejaarsdag - denkt ze tijdens het uitlaten van de honden "****" en realiseert zich dat ze iets fout gedaan heeft. Thuisgekomen nageken en ja, inderdaad fout bankrekeningnr ingevuld.
Mailtje naar de Rabo gestuurd, keurig antwoord terug dat er 90% kans is dat het bankrekeningnr. niet bestaat, maar ze gaan het verder uitzoeken.
Paar dagen later mailtje terug dat ALS het nummer zou bestaan het een rekeningnr. van de Fortis bank zou zijn.
Diverse contacten Rabo/Fortis en het geld is netjes teruggestort op de rekening van mijn vrouw.
Ik zou haast zeggen "warme douche voor de Rabo"
Mijn vrouw maakt Euro 1000.- over van haar rekening aan iemand waaraan ze geld verschuldigd is. Per ongeluk tikt ze als bankrekening nummer van de begunstigde het mobiele telefoonnummer van die begunstigde in.
De volgende dag - Oudejaarsdag - denkt ze tijdens het uitlaten van de honden "****" en realiseert zich dat ze iets fout gedaan heeft. Thuisgekomen nageken en ja, inderdaad fout bankrekeningnr ingevuld.
Mailtje naar de Rabo gestuurd, keurig antwoord terug dat er 90% kans is dat het bankrekeningnr. niet bestaat, maar ze gaan het verder uitzoeken.
Paar dagen later mailtje terug dat ALS het nummer zou bestaan het een rekeningnr. van de Fortis bank zou zijn.
Diverse contacten Rabo/Fortis en het geld is netjes teruggestort op de rekening van mijn vrouw.
Ik zou haast zeggen "warme douche voor de Rabo"