LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teveel betaald aan UPC

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door agro »

UPC is echt zo slecht niet meer als het was!
Een vos verliest wel zijn haren (of logo) maar nooit zijn streken.

alfatrion
Berichten: 21923
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door alfatrion »

Een aangetekende brief waarin je ze twee weken te tijd geeft om het bedrag terug te storten en ze al vast in gebreken stelt als ze dat tegen die tijd niet hebben gedaan zodat je de wettelijke rente over het bedrag in meerdering mag bregen. Je kunt dan ook een incasso bureao inschakelen. Meld dit als je dat wilt doen.

velthuijsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2008 17:48

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door velthuijsen »

afgelopen jaar upc kabel opgezegd i.v.m. schotel,is toen heel vlot verlopen,en ook 3 mnd.geld snel terug gekregen.

Villagevoile
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2008 15:00

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door Villagevoile »

Ik heb al jaren een TV-abonnement, los Telefoon-abonnement en los Internet-abonnement bij UPC en zonder problemen. Onlangs ben ik overgegaan naar een Telefoon+Internet pakket bij UPC, internet is sneller en totaal € 5,= pm goedkoper. Ik heb dit via hun site aangevraagd.
Aanvankelijk werd er niet snel gereageerd, dus heb ik 1 week later hetzelfde bericht herhaald en de 1e datum vermeld, 1 week later nog een keer en weer 1 week later via een bericht een klacht ingediend en o.a. geschreven dat ik al jaren abonnee ben en ze bij de 1e aanmelding wel snel waren en het nu behoorlijk lieten afweten en dan speciaal omdat het een vaste klant betrof. Toen werd ik na 10 minuten (jawel) gebeld en is alles geregeld. Alles bijelkaar best wel snel vind ik.
Ik geef de ontvanger altijd 1 week de tijd om serieus te reageren, een ontvangstbevestiging door een computer telt voor mij niet. Dan herhaal ik het bericht, e-mail, na de 3e maal verhoog ik de frequentie tot desnoods een paar keer per dag, kost mij geen tijd of moeite of aangetekende brief. Ik kopieer mijn verzonden bericht altijd in een lege e-mail, kan misschien ook in b.v. Word, en kan dus makkelijk worden herhaald. Ik ben al jaren een tevreden fan van UPC. :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door agro »

Fantast(isch) verhaal :oops:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Villagevoile

Inderdaad fantastisch verhaal heb je dit gedroomd of zo?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

De gefrustreerde UPC watchers zijn weer eens verbaasd over de perfecte organisatie bij UPC (*-*)

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri,

nu weet ik zeler dat je weer een van je natte UPC dromen hebt gehad.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door agro »

Je kan upc vergelijken met kakkerlakken, die kan je wel bestrijden, maar jammer genoeg niet uitroeien, dat gespuis wil je gewoonweg niet in je huis hebben.

ik77
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 okt 2007 11:39

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door ik77 »

datzelfde geldt voor sommige forumgebruikers :?

annie59
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2008 12:34

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door annie59 »

Bij ons is altijd alles goed verlopen bij UPC tot dat we een paar maanden geleden gingen verhuizen waar UPC niet is. Heb diverse keren gebeld en gemerkt dat je lang in de wacht gezet wordt als ze niets (meer)aan je kunnen verdienen. Als je voorkeuzenummer in hun voordeel was werd je gelijk geholpen. Bij opzegging was de wachttijd altijd minimaal 10 minuten. Heb op 20-12-2007 een brief gekregen hoeveel geld ik terug zou ontvangen voor mijn internetabonnement. Heb tot vandaag 7-2-2008 het geld niet ontvangen. Van de opzegging van de kabeltv heb ik nog nooit bericht gehad.Na een telefoontje half december bekende ze dat ze hem wel hadden maar dat ze er niets mee gedaan hadden want ze dachten dat het 2x dezelfde brief was. Maar nu nog niets gehoord of ontvangen. Op e-mail krijg je een automatische reactie waar je niet op kan reageren waarin staat dat het ze SPIJT dat we een klacht hebben.
In ons oude huis lag wel na een paar dagen een brief voor de nieuwe bewoners of ze interesse hadden voor een abonnement bij UPC. Ook vreemd is het dat wanneer je je abonnementen per de eerste van de maand opzegt je moet betalen tot en met de eerste. Ze schrijven dan ook nog heel die maand af. Helaas heb ik mijn bank geen opdracht gegeven het bedrag terug te storten op mijn rekening. Ook van de borgsom van het modem heb ik nog niets gehad. Modem heb ik half december na enige telefoontjes pas terug kunnen sturen omdat ze de benodigde doos niet op hadden gestuurd. Is dus inmiddels ook al weer bijna 2 maanden geleden.
Ik krijg het idee dat ze pas reageren als je belt maar ik vertik het om het geld wat ze mij verschuldigd zijn uit te geven aan telefoonkosten en probeer het via e-mail

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door agro »

Kijk eens op www.antwoordnummer.nl en zoek op upc.
Je krijgt dan diverse antwoordnummers waar je gratis naar toe kan schrijven.
Bombardeer ze met post, eenvoudig te maken, verdeel een A4 in vieren, print aan 1 zijde 4x het adres van upc, en aan de andere zijde 4x hetgeen je aan de firma list en bedrog wil schrijven, en snij daarna het A4 in vieren (krijg je briefkaart formaat) en doe op post zonder postzegel.
Print een vel of 10 per keer en je krijgt mogelijk wel antwoord, kost hun per ontvangen poststuk ca € 0,50 en jou ca 0,01 of minder per stuk.

Borg modem kan je waarschijnlijk lang wachten, ik heb er ca 4 jaar op moeten wachten, een excuus of rente is nooit ontvangen,

hares
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2008 19:57

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door hares »

Ik heb inmiddels deze klacht ook gepost op www.chelloo.nl en binnen twee dagen een reactie van iemand van UPC.
Ik ben blij dat het opgelost is maar het is wel heel vervelend dat dat op deze manier moet.
Ik ga ervanuit dat het voor mij nu opgelost is en adviseer dan ook als je een klacht/vraag heb dit (ook) te posten op www.chelloo.nl

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

Borg modem kan je waarschijnlijk lang wachten, ik heb er ca 4 jaar op moeten wachten, een excuus of rente is nooit ontvangen citaat van Aspro.

Vindt Aspro dat vreemd ??????, :lol: :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Teveel betaald aan UPC

Ongelezen bericht door agro »

Vindt Aspro dat vreemd ??????,
Nu je het zegt, niet echt eigenlijk als je mij bedoeld tenminste, je hebt volkomen gelijk, van het schorem dat upc heet kan je ook niet anders verwachten.

Gesloten