Ik wil iedereen even waarschuwen om niet met Telfort in zee te gaan.
Het probleem met Telfort is dat ze geen problemen kunnen oplossen, voordat je het weet zit je ruim twee maanden zonder internet en ben je meer dan 90 euro belkosten aan hun dure helpdesk kwijt.
Daarnaast komt er ook geen zinnig woord uit de medewerkers van de helpdesk, let wel, als je ze al na lang wachten te spreken krijgt. Kijk niet vreemd op als er na 25 minuten wachten, à 30ct per minuut, wordt opgehangen terwijl er nog maar 1 wachtende voor je was.
Voor mij is het duidelijk dat hun helpdesk hun grootste inkomstenbron is.
Het probleem dat ik heb, is dat ik sinds de oplevering eind december, niet kan activeren op het activatiescherm. Ik heb gewoon verbinding met het adsl-netwerk, maar kom niet verder dan een leeg activatiescherm.
Telfort is ook heel goed in de schuld dan afschuiven naar KPN, er zou in de centrale iets niet goed zitten. KPN is eindelijk na weken wachten gaan kijken en beweert nu dat alles wel goed zit en dat de fout toch echt door Telfort opgelost moet worden... Maar ja, Telfort en oplossen, dat gaat niet samen.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Ondertussen zit ik nu al drie maanden zonder internet en heb ik al meerdere keren gesmeekt of ze alsjeblieft de lijn weer vrij willen maken voor een andere provider, maar ik zit volgens hun tot het eind van het jaarcontract vast aan ze.