Gaat ING ook de POSTBANK-SHOP overnemen?
Geplaatst: 03 feb 2008 17:10
Beste forum-deelnemers,
Ik ben zeer benieuwd of de ING in 2009 ook de Postbank-SHOP-aktiviteiten gaat overnemen.
Naar mijn mening zou de ING daarmee haar imago als betrouwbare Bank op het spel zetten.
In mijn forum-bijdrage “ Postbank-Shop en Postbank – Internetbankieren” doe ik verslag van de manier waarop de Postbank omgaat met een bank-klant aan wie zij een Postbank-Computer heeft verkocht. Zodra de klant zich ivm met een computer-defekt wendt tot de Postbank verschuilt de PB zich achter een vage niet eerder vermelde leveranciers-partij; in feite stuurt ze de klant op ongelooflijke wijze het bos in waardoor de klant uiteindelijk niet veel anders kan doen dan het defekt elders te laten oplossen. Wanneer de klant vervolgens het advies opvolgt om een schriftelijke klacht in te dienen bij de Postbank-Direktie, dan blijkt die Direktie het niet nodig te vinden om op deze klacht te reageren.
Tot op heden biedt de Postbank nog steeds Computers (en andere service-gevoelige produkten zoals fietsen en bromfietsen) aan aan haar bank-klanten, hoogstwaarschijnlijk nog steeds zonder service- en klacht-procedures feitelijk op orde te hebben: “Is het tijd om uw computer te vervangen? Bestel dan hier uw nieuwe thuiscomputer tegen een speciale prijs, exclusief voor Postbank rekeninghouders! Deze topcomputers zijn van de nieuwste snufjes voorzien. Wees er snel bij, want de voorraad is beperkt! .......... “
Naar mijn mening is de gemiddelde bank-klant meer gebaat bij Service, Betrouwbaarheid en Hoge Rente, dan aan Rentepunten en zogenaamd-goedkope SHOP-artikelen zonder heldere service.
Hoe kijkt u als Forum-deelnemer hier tegen aan?
Vriendelijke Groet Honda
Ik ben zeer benieuwd of de ING in 2009 ook de Postbank-SHOP-aktiviteiten gaat overnemen.
Naar mijn mening zou de ING daarmee haar imago als betrouwbare Bank op het spel zetten.
In mijn forum-bijdrage “ Postbank-Shop en Postbank – Internetbankieren” doe ik verslag van de manier waarop de Postbank omgaat met een bank-klant aan wie zij een Postbank-Computer heeft verkocht. Zodra de klant zich ivm met een computer-defekt wendt tot de Postbank verschuilt de PB zich achter een vage niet eerder vermelde leveranciers-partij; in feite stuurt ze de klant op ongelooflijke wijze het bos in waardoor de klant uiteindelijk niet veel anders kan doen dan het defekt elders te laten oplossen. Wanneer de klant vervolgens het advies opvolgt om een schriftelijke klacht in te dienen bij de Postbank-Direktie, dan blijkt die Direktie het niet nodig te vinden om op deze klacht te reageren.
Tot op heden biedt de Postbank nog steeds Computers (en andere service-gevoelige produkten zoals fietsen en bromfietsen) aan aan haar bank-klanten, hoogstwaarschijnlijk nog steeds zonder service- en klacht-procedures feitelijk op orde te hebben: “Is het tijd om uw computer te vervangen? Bestel dan hier uw nieuwe thuiscomputer tegen een speciale prijs, exclusief voor Postbank rekeninghouders! Deze topcomputers zijn van de nieuwste snufjes voorzien. Wees er snel bij, want de voorraad is beperkt! .......... “
Naar mijn mening is de gemiddelde bank-klant meer gebaat bij Service, Betrouwbaarheid en Hoge Rente, dan aan Rentepunten en zogenaamd-goedkope SHOP-artikelen zonder heldere service.
Hoe kijkt u als Forum-deelnemer hier tegen aan?
Vriendelijke Groet Honda