kapotte HCT S710 bij verlenging contract vodafone!!!
Geplaatst: 07 feb 2008 08:44
Ergens in November heb ik na lang zoeken naar de ideale telefoon besloten dat ik mijn lopende contract bij Vodafone wilde verlengen.
Bij deze verlenging heb ik heel netjes de HTC S710 gekregen.
Dolblij was ik ermee!
Na nog nog geen paar uurtjes sloeg de telefoon vast en werd het beeld zwart! Keer op keer weer!!
Na contact met de klantenservice heb ik de telefoon ter reparatie opgestuurd naar vodafone.
Na een paar weken kreeg ik de telefoon terug en wederom blij maakte ik de verpakking open.
Nadat ik de telefoon had aangezet heeft hij het misschien een half uurtjes gedaan! Weer hetzelfde probleem!
Wederom nam ik contact op met de klantenservice van het geliefde vodafone. Ik kreeg te horen dat ik de telefoon weer op moest sturen en dat ze er deze keer dan SERIEUS naar gekeken zou worden!
Natuurlijk heb ik kenbaar gemaakt dat dit geen manier van handelen is!
Maar goed ik wilde alleen maar dat het telefoontje het deed!!! Wederom heb ik de telefoon door omstandigheden pas 31 januari opgestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik de telefoon gister al terug
Nog geen kwartier heeft hij het gedaan
Weer werd het beeld zwart en sloeg de telefoon op slot en deed helemaal niks meer!!!
Ik heb hierop weer de klantenservice gebeld maar nu boos!
Ik kreeg te horen dat ik de telefoon weer op moest sturen! Ja hallo en wie gaat die kosten elke keer betalen dan?? Het is toch normaal dat je mag verwachten dat je een telefoon krijgt die werkt als je je lopende contract verlengt
Ik wil of een hele nieuwe HTC S710 telefoon of een ontbinding van mijn contract! Ik heb immers alleen het contract verlengt omdat ik de HTC S710 wilde hebben want zo goedkoop is vodafone nu ook weer niet!!!
En wat krijg ik een kapotte die ik keer op keer op keer op keer maar even aangetekende en verzekerd terug moet sturen
Ik heb een hele mooie klachtenbrief naar ze gestuurd en als ze er niet op reageren dan ga ik er absoluut werk van maken!
Ik ben het zat!!!
Groetjes Peter
Bij deze verlenging heb ik heel netjes de HTC S710 gekregen.
Dolblij was ik ermee!
Na nog nog geen paar uurtjes sloeg de telefoon vast en werd het beeld zwart! Keer op keer weer!!
Na contact met de klantenservice heb ik de telefoon ter reparatie opgestuurd naar vodafone.
Na een paar weken kreeg ik de telefoon terug en wederom blij maakte ik de verpakking open.
Nadat ik de telefoon had aangezet heeft hij het misschien een half uurtjes gedaan! Weer hetzelfde probleem!
Wederom nam ik contact op met de klantenservice van het geliefde vodafone. Ik kreeg te horen dat ik de telefoon weer op moest sturen en dat ze er deze keer dan SERIEUS naar gekeken zou worden!
Natuurlijk heb ik kenbaar gemaakt dat dit geen manier van handelen is!
Maar goed ik wilde alleen maar dat het telefoontje het deed!!! Wederom heb ik de telefoon door omstandigheden pas 31 januari opgestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik de telefoon gister al terug
Nog geen kwartier heeft hij het gedaan
Weer werd het beeld zwart en sloeg de telefoon op slot en deed helemaal niks meer!!!
Ik heb hierop weer de klantenservice gebeld maar nu boos!
Ik kreeg te horen dat ik de telefoon weer op moest sturen! Ja hallo en wie gaat die kosten elke keer betalen dan?? Het is toch normaal dat je mag verwachten dat je een telefoon krijgt die werkt als je je lopende contract verlengt
Ik wil of een hele nieuwe HTC S710 telefoon of een ontbinding van mijn contract! Ik heb immers alleen het contract verlengt omdat ik de HTC S710 wilde hebben want zo goedkoop is vodafone nu ook weer niet!!!
En wat krijg ik een kapotte die ik keer op keer op keer op keer maar even aangetekende en verzekerd terug moet sturen
Ik heb een hele mooie klachtenbrief naar ze gestuurd en als ze er niet op reageren dan ga ik er absoluut werk van maken!
Ik ben het zat!!!
Groetjes Peter