Symantec Norton
Geplaatst: 11 feb 2008 17:33
Ik wil even het volgende kwijt en iedere waarschuwen.
Ik heb vorige jaar Norton Internet Security 2007 voor 3 PC's gekocht, via het internet bij Symantec.
Nadat ik het pakket binnen kreeg, wilde ik internet security 2007 op mijn
pc installeren.Maar tot mijn verrassing kreeg ik internet security niet geinstalleerd op mijn pc. wat ik ook probeerde het wilde niet leuk.
Hierop heb ik contact op genomen met de helpdesk van symantec.
Die heb ik het probleem voor gelegd, waarop ik een E-mail,kreeg waar een aantal stappen op staan die het probleem zou op lossen.
Heb die stappen door gelopen,maar het probleemwas niet op gelost, ik kreeg internet security niet geinstalleerd. Hierop heb ik weer contact op genomen met symantec helpdesk, uit gelegd dat ik internet security met het stappenplan niet geinstalleerd kreeg. Hierop kreeg ik een nieuw stappenplan maar dan met nog meer stappen er op, met de verzekering dat het nu wel ging lukken. Hierop ging ik vol goede moed
aan de slag, met het idee dat het nu wel ging lukken
Maar het lukte weer niet
Hierop heb ik weer contact op genomen met de helpdesk, en hun verteld dat het met de nieuw stappenplan ook niet lukte.
Hierna heb ik 1 uur met een medewerker van de helpdesk aan de telefoon gezetten, en heb we de pc stap voor stap door gelicht om achter het probleem te komen.
Ook deze beste man kom het probleem niet ontdekken,waarom internet security niet wilde installeren.
Hierop kreeg ik het advies om contact op te nemen met klantenservice, voor terug gaven van mijn geld.
ik heb hierop contact gehad met klantenservice, heb hun uitgeleg dat ik internet security niet geinstalleerd kreeg, ook niet met hulp van de helpdesk, en dat ik graag mijn geld terug wilde hebben.
Volgens klantenservice was dit geen probleem.
Ik moest een E-mail door lezen waarop stond dat ik internet security 2007 niet meer zou gebruiken, zou ik dat wel doen,dan stond daar een boet op van 50000 eur. Deze mail heb ik terug gestuurd naar symantec
Hierop zou mijn geld terug worden gestort, binnen 5 werk dagen.
Twee weken later nog steeds geld terug, weer contact gehad met klantenservice, een verteld dat ik nog steeds het geld niet binnen had.
Hierop moest ik nog een keer de E-mail door lezen en weer terug sturen, en dan zou mijn geld binnen 5 dagen op mijn rekening staan.
Drie weken later nog steeds geen geld terug gehad, hierop weer contact gehad met de klantenservice.Die vertelde dat er wat was fout gegaan en of ik de E-mail nog een keer wil door lezen en terug te sturen.Waarop mijn werd verzekerd dat dan mijn geld binnen 5 werkdagen binnen zou zijn.
U raad het al, weer geen geld op mijn rekening gestort.
Hier ben nu al een jaar, bezig om mijn geld terug te krijgen, iedere keer krijg ik te horen,nadat ik contact heb gehad met klantenservice u geld wordt binnen 5 dagen overgemaakt, maar steeds geen geld
Mijn advies is koop niet bij symantec via internet, wat als er iets niet goed is of niet wil installeren dan bent u een eeuwigheid bezig om u geld terug tekrijgen.
Ik ben nog steeds bezig om mijn geld terug tekrijgen.
Ik heb vorige jaar Norton Internet Security 2007 voor 3 PC's gekocht, via het internet bij Symantec.
Nadat ik het pakket binnen kreeg, wilde ik internet security 2007 op mijn
pc installeren.Maar tot mijn verrassing kreeg ik internet security niet geinstalleerd op mijn pc. wat ik ook probeerde het wilde niet leuk.
Hierop heb ik contact op genomen met de helpdesk van symantec.
Die heb ik het probleem voor gelegd, waarop ik een E-mail,kreeg waar een aantal stappen op staan die het probleem zou op lossen.
Heb die stappen door gelopen,maar het probleemwas niet op gelost, ik kreeg internet security niet geinstalleerd. Hierop heb ik weer contact op genomen met symantec helpdesk, uit gelegd dat ik internet security met het stappenplan niet geinstalleerd kreeg. Hierop kreeg ik een nieuw stappenplan maar dan met nog meer stappen er op, met de verzekering dat het nu wel ging lukken. Hierop ging ik vol goede moed
aan de slag, met het idee dat het nu wel ging lukken
Maar het lukte weer niet
Hierop heb ik weer contact op genomen met de helpdesk, en hun verteld dat het met de nieuw stappenplan ook niet lukte.
Hierna heb ik 1 uur met een medewerker van de helpdesk aan de telefoon gezetten, en heb we de pc stap voor stap door gelicht om achter het probleem te komen.
Ook deze beste man kom het probleem niet ontdekken,waarom internet security niet wilde installeren.
Hierop kreeg ik het advies om contact op te nemen met klantenservice, voor terug gaven van mijn geld.
ik heb hierop contact gehad met klantenservice, heb hun uitgeleg dat ik internet security niet geinstalleerd kreeg, ook niet met hulp van de helpdesk, en dat ik graag mijn geld terug wilde hebben.
Volgens klantenservice was dit geen probleem.
Ik moest een E-mail door lezen waarop stond dat ik internet security 2007 niet meer zou gebruiken, zou ik dat wel doen,dan stond daar een boet op van 50000 eur. Deze mail heb ik terug gestuurd naar symantec
Hierop zou mijn geld terug worden gestort, binnen 5 werk dagen.
Twee weken later nog steeds geld terug, weer contact gehad met klantenservice, een verteld dat ik nog steeds het geld niet binnen had.
Hierop moest ik nog een keer de E-mail door lezen en weer terug sturen, en dan zou mijn geld binnen 5 dagen op mijn rekening staan.
Drie weken later nog steeds geen geld terug gehad, hierop weer contact gehad met de klantenservice.Die vertelde dat er wat was fout gegaan en of ik de E-mail nog een keer wil door lezen en terug te sturen.Waarop mijn werd verzekerd dat dan mijn geld binnen 5 werkdagen binnen zou zijn.
U raad het al, weer geen geld op mijn rekening gestort.
Hier ben nu al een jaar, bezig om mijn geld terug te krijgen, iedere keer krijg ik te horen,nadat ik contact heb gehad met klantenservice u geld wordt binnen 5 dagen overgemaakt, maar steeds geen geld
Mijn advies is koop niet bij symantec via internet, wat als er iets niet goed is of niet wil installeren dan bent u een eeuwigheid bezig om u geld terug tekrijgen.
Ik ben nog steeds bezig om mijn geld terug tekrijgen.