klantvriendelijkheid Tele2 internetprovider slecht
Geplaatst: 12 feb 2008 09:57
Wij hebben al sinds 25 januari jl geen internet en geen telefoonverbinding. Uiteraard meerdere keren contact gehad met klantenservice van Tele2. In eerste instantie goed geholpen maar 't probleem werd niet verholpen. Op bepaald moment moest ons probleem worden doorgezet naar technische ondersteuning. Binnen 13 werkdagen (!!!) zouden wij teruggebeld worden door een technische medewerker. Geen internet verbinding gedurende 3 weken is tot daaraan toe, maar geen telefoon gedurende 3 weken is toch echt niet acceptabel. Inmiddels nog een aantal keren contact gehad maar de toon van de medewerkers van de klantenservice werd steeds afhoudender. We moeten geduld hebben, dat is de boodschap.
Het vervelende is dat je machteloos bent; je kunt je abonnement niet beeindigen en je weet ook niet wanneer men je belt. Verder moet je natuurlijk ook nog thuis zijn als men belt, anders kunnen ze niets testen. Alsof je 13 werkdagen lang thuis bent....
Onze raad: bezint eer ge begint met internet en telefonie van Tele 2!!!
Het vervelende is dat je machteloos bent; je kunt je abonnement niet beeindigen en je weet ook niet wanneer men je belt. Verder moet je natuurlijk ook nog thuis zijn als men belt, anders kunnen ze niets testen. Alsof je 13 werkdagen lang thuis bent....
Onze raad: bezint eer ge begint met internet en telefonie van Tele 2!!!