Gratis proefabonnement AtHome
Geplaatst: 13 feb 2008 16:00
Hoi,
Ook ik heb een gratis proef van 2 maanden genomen bij At Home.
Afgesproken is dat ik, op voorwaarden dat ik mijn huidige abonnement op kan zeggen bij KPN, het complete pakket met onbeperkt bellen zou nemen. Alles goed en wel, ik zou alles 2 maanden gratis kunnen proberen, zonder kosten en zonder verplichting.
Ik kan dus niet opzeggen bij KPN en ik bel At Home voor wat ik nu moet doen. Het pakket terugsturen en klaar is kees, zegt de vrolijke dame. Dat heb ik dus gedaan, met een keurige brief in de doos.
Nu komt het dus.
1. TV kijken, zou 2 maanden moeten kunnen. Na 14 dagen stopt het extra pakket al. Na een maand zit je alleen nog met het gratis basis pakket tv zenders. Leuk uitproberen dus.
2. Dat ik gezegt heb straks onbeperkt bellen te willen, komt mij duur te staan. At Home incasseerd nu vrolijk van mijn rekening de kosten voor onbeperkt bellen, ondanks dat ik NIET EEN KEER gebruik heb gemaakt van het onbeperkte bellen of dat het bij het aangaan van deze proef is verteld dat ik dat moet gaan betalen.
3. Over die geincasseerde bedragen vanmorgen gebeld met At Home. Het blijkt dus nu dat het pakket terugsturen helemaal niet voldoende is, ik had ook schriftelijk nog een keer naar een ander adres op moeten zeggen.
4. Door het opsturen van het pakket heb ik dus helemaal niet opgezegt! Zit ik nu met een dubbele provider? Het callcentre kan dus helemaal niets voor je doen, nee mevrouw, dat kunnen wij niet vanaf deze plek. Nee, mevrouw, dat kan mijn collega u nooit gezegt hebben want iedereen weet dat het anders moet.
Ik heb een mail gestuurd naar het klachtenloket van At Home vandaag. Ben heel benieuwd wanneer ik daar een reactie op zal krijgen en of ik het geincasseerde terug zal krijgen. Een gratis proef is een gratis proef en als daar wel kosten aan verbonden zijn had ik dat vantevoren horen te weten. Dat is mij niet verteld, netzomin als de wel heel korte proef voor digitale tv.
At Home, doe iets aan je voorlichting en vooral aan je medewerkers, flexibiliteit en redelijkheid! Dit lijkt naar boerenbedrog en kost uiteindelijk alleen maar klanten.
Het zal echt niet zo zijn dat ik de enige ben die op deze manier genept is.
Ook ik heb een gratis proef van 2 maanden genomen bij At Home.
Afgesproken is dat ik, op voorwaarden dat ik mijn huidige abonnement op kan zeggen bij KPN, het complete pakket met onbeperkt bellen zou nemen. Alles goed en wel, ik zou alles 2 maanden gratis kunnen proberen, zonder kosten en zonder verplichting.
Ik kan dus niet opzeggen bij KPN en ik bel At Home voor wat ik nu moet doen. Het pakket terugsturen en klaar is kees, zegt de vrolijke dame. Dat heb ik dus gedaan, met een keurige brief in de doos.
Nu komt het dus.
1. TV kijken, zou 2 maanden moeten kunnen. Na 14 dagen stopt het extra pakket al. Na een maand zit je alleen nog met het gratis basis pakket tv zenders. Leuk uitproberen dus.
2. Dat ik gezegt heb straks onbeperkt bellen te willen, komt mij duur te staan. At Home incasseerd nu vrolijk van mijn rekening de kosten voor onbeperkt bellen, ondanks dat ik NIET EEN KEER gebruik heb gemaakt van het onbeperkte bellen of dat het bij het aangaan van deze proef is verteld dat ik dat moet gaan betalen.
3. Over die geincasseerde bedragen vanmorgen gebeld met At Home. Het blijkt dus nu dat het pakket terugsturen helemaal niet voldoende is, ik had ook schriftelijk nog een keer naar een ander adres op moeten zeggen.
4. Door het opsturen van het pakket heb ik dus helemaal niet opgezegt! Zit ik nu met een dubbele provider? Het callcentre kan dus helemaal niets voor je doen, nee mevrouw, dat kunnen wij niet vanaf deze plek. Nee, mevrouw, dat kan mijn collega u nooit gezegt hebben want iedereen weet dat het anders moet.
Ik heb een mail gestuurd naar het klachtenloket van At Home vandaag. Ben heel benieuwd wanneer ik daar een reactie op zal krijgen en of ik het geincasseerde terug zal krijgen. Een gratis proef is een gratis proef en als daar wel kosten aan verbonden zijn had ik dat vantevoren horen te weten. Dat is mij niet verteld, netzomin als de wel heel korte proef voor digitale tv.
At Home, doe iets aan je voorlichting en vooral aan je medewerkers, flexibiliteit en redelijkheid! Dit lijkt naar boerenbedrog en kost uiteindelijk alleen maar klanten.
Het zal echt niet zo zijn dat ik de enige ben die op deze manier genept is.