Postbank klacht!!!!!
Geplaatst: 14 feb 2008 20:54
Ik hoop dat jullie de geduld hebben om dit te lezen...
Eind 2006 heb ik geprobeerd om een Postbank Card (creditcard) voor mijn moeder aan te vragen. Dit heb ik telefonisch gedaan en er werd toen gezegd dat een betaalpakket daarbij ook zeer gebruikelijk is. Ik zei oke prima als ik die Card kan krijgen dat is dat betaalpakket ook goed. Afijn, de Postbank Card werd afgewezen en wij hebben het daarbij gelaten. Tot onze verbazing werd er in januari 2007 een raar hoog bedrag afgeschreven. Ik had toen gebelt met de postbank en gevraagd waarom dit hoge bedrag werd afgeschreven, nou dit is gewoon het normale betaalpakket aldus de postbank... Maar normaal gesproken betaalde ik 12,50 voor mijn betaalpakket! Dus ik vond dit erg raar maar ik heb het zo gelaten... Ik kon niet anders blijkbaar..
In januari 2008 werd er weer zo'n bedrag van 30 euro afgeschreven van mijn moeder's rekening. Ik zag toen dat er bij mijn vader's rekening wel gewoon 12,50 af gehouden was. Dit vond ik echt heel raar en weer belde ik de postbank. Toen kwam eindelijk boven water dat het gaat om een betaalpakket dat ik ooit afgesloten zou hebben bij de Postbank Card. Ik zei, wat? Ik heb niet eens een Postbank Card, dus waarom heb ik dan wel dat betaalpakket??? Ik wist helemaal niet dat ik die had!
Het komt er nu opneer dat ik al 2 jaar betaal voor een pakket waar ik helemaal niets van af wist. Ik heb nooit info gehad hierover, ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt omdat ik niet eens wist dat wij dit hadden en wat heb ik hieraan als ik niet eens zo'n credit card heb?! Ik heb 2 brieven gestuurd en ze sturen mij gewoon een standaard brief terug waarmee ze beginnen met: U geeft aan dat u in 2007 uw betaalpakket op heeft gezegd.
Ik heb niks opgezegd omdat ik niet eens wist dat ik zo'n pakket had!!!!!!! Ik heb dit allemaal in mijn klachten brieven geschreven.
Het mooiste was nog dat ik een paar weken later belde en een medewerker zei: Ja maar mevrouw, het is toch logisch dat uw betaalpakket dan automatisch wordt opgezegd als uw Postbank Card wordt afgewezen? U heeft dat niks aan het betaalpakket.
Nou dit heb ik ook even voor ze genoteerd en meteen vermeld dat zij zo perfect op 1 lijn zitten met hun regeltjes maar niet heus.
Zij lezen mijn brieven gewoon niet en ze blijven volhouden dat zij de twee bedragen niet terug willen storten op mijn moeders rekening.
Ik heb net weer gebelt maar die klantenservice kan niks voor mij doen en ik kan alleen maar schriftelijk mijn klacht indienen, maar ik weet zeker dat ik toch weer dezelfde standaard brief terug zal krijgen.
Ik wordt hier niet goed van!!!!!
Mijn ouders zitten al jaren bij de Postbank zonder problemen, dan mag je deze service toch op zijn minst wel van hun verwachten?!
Heeft iemand tips met wat ik kan doen? Ik kan hier echt niet tegen, ik gewoon geneigd om er naartoe te gaan of op een andere manier mijn gelijk te halen!
Eind 2006 heb ik geprobeerd om een Postbank Card (creditcard) voor mijn moeder aan te vragen. Dit heb ik telefonisch gedaan en er werd toen gezegd dat een betaalpakket daarbij ook zeer gebruikelijk is. Ik zei oke prima als ik die Card kan krijgen dat is dat betaalpakket ook goed. Afijn, de Postbank Card werd afgewezen en wij hebben het daarbij gelaten. Tot onze verbazing werd er in januari 2007 een raar hoog bedrag afgeschreven. Ik had toen gebelt met de postbank en gevraagd waarom dit hoge bedrag werd afgeschreven, nou dit is gewoon het normale betaalpakket aldus de postbank... Maar normaal gesproken betaalde ik 12,50 voor mijn betaalpakket! Dus ik vond dit erg raar maar ik heb het zo gelaten... Ik kon niet anders blijkbaar..
In januari 2008 werd er weer zo'n bedrag van 30 euro afgeschreven van mijn moeder's rekening. Ik zag toen dat er bij mijn vader's rekening wel gewoon 12,50 af gehouden was. Dit vond ik echt heel raar en weer belde ik de postbank. Toen kwam eindelijk boven water dat het gaat om een betaalpakket dat ik ooit afgesloten zou hebben bij de Postbank Card. Ik zei, wat? Ik heb niet eens een Postbank Card, dus waarom heb ik dan wel dat betaalpakket??? Ik wist helemaal niet dat ik die had!
Het komt er nu opneer dat ik al 2 jaar betaal voor een pakket waar ik helemaal niets van af wist. Ik heb nooit info gehad hierover, ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt omdat ik niet eens wist dat wij dit hadden en wat heb ik hieraan als ik niet eens zo'n credit card heb?! Ik heb 2 brieven gestuurd en ze sturen mij gewoon een standaard brief terug waarmee ze beginnen met: U geeft aan dat u in 2007 uw betaalpakket op heeft gezegd.
Ik heb niks opgezegd omdat ik niet eens wist dat ik zo'n pakket had!!!!!!! Ik heb dit allemaal in mijn klachten brieven geschreven.
Het mooiste was nog dat ik een paar weken later belde en een medewerker zei: Ja maar mevrouw, het is toch logisch dat uw betaalpakket dan automatisch wordt opgezegd als uw Postbank Card wordt afgewezen? U heeft dat niks aan het betaalpakket.
Nou dit heb ik ook even voor ze genoteerd en meteen vermeld dat zij zo perfect op 1 lijn zitten met hun regeltjes maar niet heus.
Zij lezen mijn brieven gewoon niet en ze blijven volhouden dat zij de twee bedragen niet terug willen storten op mijn moeders rekening.
Ik heb net weer gebelt maar die klantenservice kan niks voor mij doen en ik kan alleen maar schriftelijk mijn klacht indienen, maar ik weet zeker dat ik toch weer dezelfde standaard brief terug zal krijgen.
Ik wordt hier niet goed van!!!!!
Mijn ouders zitten al jaren bij de Postbank zonder problemen, dan mag je deze service toch op zijn minst wel van hun verwachten?!
Heeft iemand tips met wat ik kan doen? Ik kan hier echt niet tegen, ik gewoon geneigd om er naartoe te gaan of op een andere manier mijn gelijk te halen!