Pagina 1 van 1

Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 16 feb 2008 11:10
door leoverdi
Ik ben al sinds 2006!!!! bezig met het regelen van een en ander bij KPN. Heb brieven gestuurd naar de directie en gelijkertijd naar de servicedeks. Heb diverse malen gebeld waarna uiteindelijk een en ander geregeld zou zijn, op creditering na. Dus maar weer geschreven. Eergisteren werd ik voor het eerst door KPN gebeld en bleek dat een en ander niet geregeld zou zijn, omdat er ook nog een creditering aan vast hoort te zitten zou men mij gisteren terugbellen. Niet. Vandaag ontving ik een brief van KPN, omdat ik geen contact met hun heb opgenomen gaat men ervan uit dat de klacht is opgelost.

Waar kan ik een echte officiële klacht indienen, weet iemand dat. Ik betaal te veel en dat dus al sinds KPN samen is gegaan met Digitenne.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 16 feb 2008 15:00
door Antoine46
Beste Leoverdi,

Een officiële klacht kun je melden als je op de volgende link klikt:
http://www.kpn.com/klantenservice/Meld- ... cht.htm#[0]

Succes,
Antoine

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 16 feb 2008 16:52
door leoverdi
Ik heb inmiddels een en ander naar ze toegestuurd, binnen 2 werkdagen, terwijl ik dus al sinds 2006 bezig ben. Afgelopen donderdag werd ik gebeld, bleek het meisje niets van de correspondentie en creditering te weten. Zou ik vrijdag worden teruggebeld, is niet gebeurd. Ontvang ik vandaag een brief dat men ervan uitgaat dat mijn klacht verholpen is. Doodmoe word ik ervan, verder wel goed beeld overigens en ik heb een hele dure decoder dus moet wel bij KPN blijven maar ik denk er hard over na nu een zaak tegen ze te beginnen.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 17 feb 2008 15:06
door Big-V
Dien een interne klacht in via Primafoon.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 01 mar 2008 17:47
door Dutchman
Hoort allebei te werken. Maar gaat vaak mis, storingen enzo.

Het postadres:

Digitenne van KPN
Antwoordnr 10174
2700 VB Zoetermeer

Antwoordnr, dus is gratis. De brieven worden van daaruit doorgestuurd naar een andere plaats waar die afdeling zit.
Het kan dus wel even duren, maar op dit adres is er bijna geen enkele brief die verloren gaat.
Zet er wel iets in van je adres, telefoonnr of zelfs abonnementsnr.

Soms komen er kladjes voorbij met een onleesbaar handschrift en er staat dan alleen xxx op... Daar kunnen ze weinig mee, natuurlijk.
Als je belt kunnen ze vaak niets terugzien van een ingediende klacht via de post of internet. De helpdesk kan al die info namelijk niet inzien.

Succes!

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 28 feb 2009 19:42
door HansSteskens
Hallo,

Ik wil even eens flink klagen over KPN, op 27-1-2009 heb ik via het, niet gratis, telefoonnummer van KPN mijn Internet Plus bellen abonnement gewijzigd. De vrouw aan de telefoon was heel erg vriendelijk en correct. Het was meteen gedaan. Ik zou binnen 10 dagen een bericht van KPN ontvangen dat ik het zelfde pakket zou krijgen alleen met meer snelheid. Ja het internet werkte enkele dagen later op dubbele snelheid, maar naar ca. 14 dagen had ik geen telefoon meer. Dat was 12 februari. Sinds die tijd ( vandaag is het 28 februari ) heb ik nog steeds geen telefoon. Na ongeveer 12x bellen en ca. € 50,00 aan mobiele telefoonkosten kwamen ze er achter dat KPN een foutje gemaakt had, ik had alleen nog maar Internet en mijn telefoon was afgesloten. Maar niet getreurd dit zou KPN binnen 5 werkdagen wel even regelen. Dit was op 13 februari jl. Na nog enkele keren gebeld te hebben had iedereen wel een ander smoesje waarom het nog steeds niet gelukt was. Ik ben al bij alle afdeling geweet: Verkoop - Technische Dienst - Wijzigen Abonnement - en 2e Lijn... maar zoals je al had gedacht, helaas tot vandaag nog steeds geen telefoon. Mijn laatste gesprek had ik afgelopen donderdag met de afdeling verkoop. Deze verzekerde me dat alles al was gewijzigd en dat ik maar gewoon rustig moest afwachten.

Nou KPN bedankt voor alle moeite. Maar ik betaal een duur abonnement maar kan al 2 1/2 week niet meer bellen, en ben bang dat dit niet binnen enkele dagen opgelost zal worden.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 13 mar 2009 21:55
door glith
En vandaag is het vrijdag de 13de heeft dit misschien wel geholpen :wink:

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 16 mar 2009 20:20
door Bob Schurkjens
www.sgc.nl

Zoek even het forum door voor meer info

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 21 mar 2010 14:19
door magmeijer
KPN maakt er een potje van. Het is de meest klantonvriendelijke organisatie die ik ken. Ze beloven van alles maar doen niets. Niemand schijnt er iets tegen te (kunnen of willen???) ondernemen. Het is toch van de zotte die je dit allemaal moet pikken en dat geen enkele organisatie opkomt voor de "gedupeerden"
Zelf heb ik mijn abonnement bij KPN per 01 maart 2010 beeindigd. Ik heb schoon genoeg van heel de organisatie KPN en wil er niets meer mee te maken hebben. Ik heb nu alles ondergebracht bij T-MOBILE en heb tot op heden geen klagen. Toch presteert KPN het om nog steeds geld van mijn rekening af te schrijven voor de maand maart, terwijl mijn abonnement al is beeindigd. :mrgreen:

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 26 mar 2010 19:57
door Niche
Beste mevrouw/heer,

Ook ik ondervond problemen met KPN. Hieronder de tekst. Op 24-03-2010 besloot ik over te stappen van Tele2 naar Telfort i.c.m. Digitenne van KPN, ingaande 27-04-2010. Op 25 maart ontving ik een brief van KPN met de mededeling dat mijn abonnement al op 26-03-2010 ingaat! KPN beslist dus op eigen houtje wanneer het abonnement ingaat. Hebben ze natuurlijk een maand extra abonnementsgeld en dat is mooi meegenomen! DIT IS WERKELIJK ABSURD!!! Ik heb geëist dat KPN de ingangsdatum onmiddelijk corrigeert op straffe van opzegging (dat mag altijd binnen 7 dagen)! Let dus op bij een eventuele overstap!
Ik begrijp niet dat wij consumenten dit allemaal maar pikken. Als een bedrijf als KPN je eenmaal als klant hebben binnengehaald en je aan die lui vastzit voor een jaar (of langer), is het geld binnen en kun je als consument de pot op! Ze behandelen je dan als oud vuil. Vorig jaar had ik een zo'n zelfde ervaring met Tele2 (zie mijn berichten op het forum). Naar mijn idee maakt dit soort organisaties grof misbruik van de noodzaak van de consument voor aansluiting op internet, tv en telefonie. Je bent als consument van die organisaties afhankelijk. Dat weten ze donders goed en maken grof misbruik van hun positie. Boeven zijn het! Sterkte in ieder geval! Niche

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 21 aug 2012 15:48
door sportypsycho
Veel mensen betalen nog steeds onnodig voor hun vaste telefoonaansluiting van KPN (abonnement Telefonie) terwijl ze hier geen gebruik meer van maken. Tot 2008 ongeveer was deze telefoonlijn nodig om gebruik te kunnen maken van internet/ADSL. Sinds 2008 echter niet meer. Zelf heb ik contact gehad met KPN hierover, kpn heeft geen actie ondernomen om klanten op de hoogte te brengen hiervan, zo zijn er dus veel klanten die onnodig voor dit abonnement betalen.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 21 aug 2012 15:51
door bprosman
Zelf heb ik contact gehad met KPN hierover, kpn heeft geen actie ondernomen om klanten op de hoogte te brengen hiervan, zo zijn er dus veel klanten die onnodig voor dit abonnement betalen.
Hoe kan KPN dit weten ? Er zitten ook ontzettend veel alarmsystemen op die geen gesprekskosten genereren.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 21 aug 2012 16:27
door sportypsycho
Het gaat erom dat eerder (tot 2008) deze aansluiting nodig was om op internet te kunnen.
KPN is ervan op de hoogte dat deze aansluiting nu niet meer nodig is, maar heeft klanten hiervan niet op de hoogte gebracht, eigen verantwoordelijkheid, zo redeneren zij. Feitelijk is dit waar.
Echter vanuit het oogpunt klantvriendelijkheid valt hier wel wat op af te dingen.
Klanten betalen nu vaak zo'n 20 euro per maand voor een vaste telefonie, in de veronderstelling deze lijn nodig te hebben voor een internetverbinding.

Re: Officiële klacht tegen KPN Digitenne, weet iemand waar????

Geplaatst: 21 aug 2012 19:05
door Bob Schurkjens
KPN verdient jaarlijks vele miljoenen aan klanten die niet op "de kleintjes" letten. Vroeger was dat het geval met het in rekening brengen van toestelhuur voor het T65 telefoontoestel. Het zou me niet verbazen wanneer KPN bij sommige klanten deze toestelhuur al 30 jaar in rekening brengt.