LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BDR Containerreiniging

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
kruis
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2009 12:06

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door kruis »

Na een paar maanden niets gereinigd te hebben, heb ik vorig jaar april mijn incasso ingetrokken en overeenkomst zoals het hoort schriftelijk en via e-mail opgezegd.
Netjes twee maanden voor het verstrijken van de looptijd.
Vol verbazing zie ik ergens in december dat er 16 euro is afgeschreven. Via deze berichtjes kon ik lezen hoe te handelen en heb de boel laten storneren en de rekening laten blokkeren. Nu krijg ik pas facturen en dreigbrieven dat ik een contract zou hebben bij dit bedrijf. Nou mooi niet dus.
Let dus allemaal heel erg goed op je rekening. Ze hanteren diverse adressen en rekeningnummers.
Ik zie dat er in 2005 al een een programma aan is gewijd maar dat doet deze mensen niets.
Misschien hebben zoveel mensen op een vervelende manier met dit bedrijf te maken dat er weer eens wat meer actie op gezet moet worden. Het is toch van de zotte dat een bedrijf zomaar dit kan doen en dat je als consument overgeleverd bent aan dit soort ratten.

leeder40
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 15:56

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door leeder40 »

Ik heb een abonnement bij BDR, althans zo lijkt het. Ik ben ooit klant gemaakt door KCR eveneens uit Oud Beijerland. KCR int het geld, maar is niet meer dan een klanten (lees klachten) service. Sinds Oktober 2008 worden mijn containers niet meer gereinigd. Iedere keer als ik KCR daar over bel, krijg ik te horen dat ze de klacht door zullen spelen naar de chauffeur. Afgelopen week deed de figuurlijke druppel de container overlopen. Ik had gebeld naar KCR, let op mijn container moet gereinigd worden, zorg dat het gebeurt, natuurlijk mijnheer wij zullen er extra aandacht aan besteden. De container werd niet gereinigd. Wederom naar KCR gebeld, mijnheer als u zo vriendelijk wilt zijn om vandaag uw container terug op straat te zetten, zullen wij zorgen dat hij alsnog gereinigd wordt, zo gezegd zo gedaan, maar u raad het al de container werd weer niet gereinigd. Nu was ik het echt zat, KCR gebeld en nu gevraagd wie maakt die containers schoon, dat is BDR mijnheer, maar let op als u hun belt zullen ze u terug verwijzen naar ons, ik dacht dat zullen we nog wel eens zien. KCR gaf mij het nummer van BDR en daar begon het hoor, de stoom kwam uit mijn oren, ik ging bijna door de telefoon heen, maar het enige dat de leiftallige dame aan de andere kant kon zeggen was, het spijt mij mijnheer u bent klant bij KCR u moet uw klacht daar neerleggen. Wat ik ook voor argumenten aanvoerde niets maar dan ook niet hielp ze mogen niets doen. Ook de vraag naar de leiding/directie van het bedrijf leverde niets op, die komt voor u niet aan de lijn mijnheer. En zo sta je machteloos. Het liefst zou ik alle gedupeerden bij elkaar verenigen en BDR keihard aanpakken. Dit soort bedrijven moeten gewoon door de overheid op slot gedaan worden. Klagers massaal bellen naar 0165-34554996 of 0186-610576

sitarn
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 16:12

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door sitarn »

Ook ik ben het zat. Ik ben in december 2005, benaderd(aan de deur)
of ik mijn container wilde laten reinigen. Moest gelijk voor het gehele jaar betalen. Was toen € 65,00. Je raad het al, container niet gereinigd.
Bellen, zou gedaan worden. weer niet. weer bellen. Er was altijd wat. Inmiddels overgenomen door BDR. De afgelopen jaren steeds gebeld, na het weer niet reinigen. Beloven steeds van alles, maar komen nooit afspraken na. Inmiddels wordt er ider kwartaal € 26,50 afgeschreven, dat is € 106,00 per jaar. De laatste 8 weken is mijn container helemaal niet gereinigd. Heb verschillen keren gebeld. Of de wagen was kapot of het vroor of een andere smoes. Ik heb op 2 febr. j.l. het contract opgezegd (schriftelijk). Maandag 9 februari weer gebeld, volgens de telefoniste hadden zij geen opzegging ontvangen. Tot mijn verbazing werd mijn duobak op dinsdag 10 febr. ineens wel gereinigd. Wat een toeval????????????????? Dit is geen bedrijf, maar een stel oplichters. Wij als ( klanten ) kunnen weinig. Ik ga het nu weer opzeggen. Mischien dat iemand het juiste adres heeft,

Enid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2009 17:06

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Enid »

Ik heb zelf vorige maand een contract met ze afgesloten omdat ik vond dat zoveel mensen uit de buurt zo'n rode band om hun bak hadden en ik er dus vanuit ging dat ze goede ervaringen hadden.Ik had hier dus totaal geen ervaring mee. Ik heb de sticker er nu zo'n drie weken op zitten, en vorige week en de week ervoor hadden ze moeten komen,maar helaas.( Ik heb zelfs nog geen rode band om de bak gehad) De week ervoor dacht ik dat het misschien aan de vorst lag, omdat dat ook in het contract staat. Maar vorige week zag ik de bakken uit de buurt allemaal open staan ( die met die rode banden), dat viel op,ik denk dat die wel echt gereinigd waren, maar helaas stonden ze in onze straat allemaal nog dicht. En er was er dus geen eentje gereinigd.En dat was 1 bocht van de laatste gereinigde bakken verwijderd.
Nu wil ik best nog wel even afwachten of ze dan in week 10 wel echt reinigen, maar dan is het ook wel weer klaar met mijn geduld. Zeker nu ik jullie berichten lees. Had ik dat maar eerder gezien.Ik wilde even een mailtje sturen..kom ik dit hier allemaal tegen.:-S. Ik had per ongeluk ingevuld dat ze op vrijdag de bakken komen legen,maar dat is veranderd naar dinsdag. Ik dacht: misschien is dat het.Maar volgens mij volgen ze gewoon het schema van de gemeente, en moeten ze achter de bakken legers aan.
Het lijkt me sterk dat al die andere mensen die lid zijn, en zijn geworden, hier in de straat ook allemaal nog de nieuwe leegdag niet hebben doorgegeven. Maar je weet niet. Begrijp ik het goed dat je je geld ten allen tijden kunt terugkrijgen door je op de colportagewet te beroepen als er niet getekend is bij de kamer van koophandel?

Pfffft. Niemand uit Lelystad met goede ervaringen hier???

Grunn08
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2009 11:41

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Grunn08 »

Ze ontvangen op hun manier geen post maar je krijgt wel een rekening van meer dan €100,- Op telefoongids.nl zijn ze niet te vinden, hun website is slecht en zeer beperkt qua info. Volgens mij is er maar 1 oplossing, per aangetekende brief opzeggen en vervolgens blijven storneren. En verder van alle correspondentie een kopie bewaren voor het geval ze nog met de openstaande rekeningen naar een incassobureau/ deurwaarder gaan.

wavs
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2009 17:21

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door wavs »

Hier de oplossing voor alle benadeelden van CCN=BDR=KCR,allereerst kamer van koophandel rotterdam bellen(0104027777)vraag of je overeenkomst staat gedagtekend(BDR=KCR laat niet dagtekenen!) dit betekend dat je ten alle tijde je overeenkomst kan ontbinden,hierbij beroep je je op de colportagewet deze wet zegt dat zolang er niet bij kamer van koop handel is gedagtekend de overeenkomst geannuleerd kan worden door de klant(kcr beweert dat je binnen 8 dagen na overeenkomst te hebben getekend met hun op moet zeggen DIT IS DUS GELOGEN!! ik heb een klacht ingediend bij www.consuwijzer.nl case nr 2970921 als iedereen hier ook een klacht indiend dan kunnen ze BDR/KCR hard aanpakken(dit is een overheids instelling met veel macht)tevens kan je een opzeg brief downloaden op hun site! (deze aangeteked versturen)doe mij/jezelf en anderen een dienst en dien die klacht in want het wordt tijd dat het recht gaat zegenvieren!!

brandsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 15:08

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door brandsen »

Ook ik ben een slachtoffer van BDR.
Ik heb een "contract" met hen omdat ze Hoving hebben overnomen.
Alleen hebben wij nooit ergens voor getekend!!! Ook niet bij Hoving.
Helaas begon toen pas de ellende.
Mijn GFT-container reinigden ze over het algemeen nog wel, maar mijn REST-container nog geen enkele keer. Zowel in 2008 als dit jaar.
Iedere keer dat ik daar mijn beklag over deed, hadden ze wel een andere smoes.
De ene keer hebben ze me "vergeten", de volgende keer werd er een kortere route gereden en de laatste keer was de chauffeur ziek.
Wat ik niet wist, was dat er in die tijd een faillissementsaanvraag liep.
Vanmorgen was de maat echt vol, ik kreeg een factuur voor de komende reinigingsperiode.
Daarop heb ik hen gebeld, hen meegedeeld dat ik mijn contract met onmiddellijke ingang stopte en dat ik zeker niet zou betalen.
De juffrouw die ik aan de lijn kreeg, verzekerde mij dat ik toch betalen moest omdat ik mijn "contract" niet minimaal twee maanden voor de nieuwe periode had gestopt en ook niet telefonisch kon opzeggen.
Mocht ik weigeren te betalen, dan zou ik hun verdere acties wel merken.
Hierop heb ik, op aangeven van Wavs, reactie 9 maart jl. 22.28 uur, de Kamer van Koophandel te Rotterdam gebeld.
Men vertelde dat de contracten van BDR met zijn klanten niet zijn gedagtekend.
Hierdoor kon ik, en ook iedereen die problemen met BDR heeft, dit zogenaamde contract annuleren, mij beroepend op de colportagewet.
Ik raad ook iedereen aan dit te doen.
Bovendien heb ik ook nog de curator gebeld die indertijd bij de faillissementsvraag betrokken was.
Daar werd mij verteld dat die aanvraag was ingetrokken, maar dat ze verwachten dat BDR binnen enkele maanden weer voor de rechter zal staan.
Uiteraard vanwege een nieuwe faillissementsaanvraag.
Ik denk dat wij, als slachtoffers van dit bedrijf, ons zouden moeten verenigen en gezamenlijk tot actie zouden moeten overgaan om te voorkomen dat BDR ooit nog enig slachtoffer maakt.
Uw reactie zie ik met belangstelling op deze pagina tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Kees

hoogesteger-tanis
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2009 15:55

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door hoogesteger-tanis »

Dit bedrijf licht nog steeds mensen op. Ongelofelijk, hoe lang gaat dit nog door? Er is €73,54 van mijn rekening afgeschreven, maar ze komen nooit opdagen. Ik bel altijd, maar die telefoniste heeft zoveel smoesjes, chauffeur ziek, kapotte auto enz. En verder dan haar kom je niet. O, dit is zo frustrerend! Trap er niet in en ga nooit met dit bedrijf in zee!!!!

jvdp1967
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:30

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door jvdp1967 »

Wat komen deze verhalen mij bekend voor, ik had ze zelf geschreven kunnen hebben. Ook ik heb de laatste tijd om de 2 weken gebeld en heb ook dezelfde smoezen moeten horen van de irritante telefoniste. Als je wat zegt geeft ze je nog gelijk ook (ja, maar ik kan er ook niks aan doen. Ja kan mij voorstellen dat u er geen vertrouwen in heeft). Dus er gaat een brief die kant op en het is goed de financiele kant in de gaten houden en de boel te storneren. Wat een oplichters, als je googled kom je op diverse sites niks anders dan negatieve berichten tegen. Vreemd... toch is het jarenlang wel goed gegaan bij ons. Het is meer iets van het laatste jaar.

ali bedouch
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2009 11:12

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door ali bedouch »

ik ook genaaite va k bedrijf :twisted: :twisted: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

sander23
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2009 13:34

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door sander23 »

Hoi ik ben een ex werknemer van BDR,
ik heb daar al lang gewerkt, hen hebben mijn penioen afgepakt en daar heb ik bewijsen er van, en die daar nog werken die ook,
BDR en KCR die werken samen, ik weet heel erg veel van BDR en KCR,
ik woon zelf in breda en daar krijg ik nog klachten tehoren over dat de container niet goed schoon was en dat soms helemaal niet schoon gemaakt zijn, en ik weet waarom dat zoiets gebeurt, ik wil daar nooit nooit en nooit meer terug, die zakken vullers ik weet wie de baas is die ............. die zijn eigen zakken vult hen liegen heel erg tegen de klanten meer zeg ik niet, ik geef alleen een tip stop daar voor het telaat is.

met vriendelijke groet, ex werknemer van BDR en KCR.

anssie78
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2009 11:43

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door anssie78 »

hoi exwerknemer

als jij er gewerkt heb waarom maak je er geen werk van dan.ik heb het zelfde probleem gehad,ik ben nu wel van ze af,maar ik kom net de straat in rijden en ik zie gewoon weer een bus van ze rijden,ze kijken even naar de containers en ze rijden gewoon weer door,hij komt er niet eens uit!!

23does
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2009 14:06

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door 23does »

Ik ben vorig jaar benaderd door BDR en heb onder valse voorlichting, wat nu blijkt, een formuliertje ingevuld. (lees "contract").
Na een jaar niets gehoord te hebben van deze oplichters kreeg ik ineens een tweetal nota's van dit bedrijf. Voor de afgelopen periode en voor de komende. Ze hebben nooit wat van zich laten horen, nooit stickers opgestuurd, en nooit mijn bakken gereinigd. Het telefonisch onderhoud dat ik met ze had, werd als erg intimiderend door mij ervaren, "ik zal en moest maar betalen" , vertelde en papegaai me.(lees "medewerkster"). Ik heb ze gelijk, na juridische voorlichting, een tweetal brieven gestuurd, waarvan een aangetekend. Totaal niet ingaan op de inhoud van de brieven, enkel dreigementen uiten. Ik vraag me af waarom er geen instantie bestaat die deze gasten aanpakt. Volgens de KvK en de wet moeten zij melding maken van alle "contracten" en een kopie hiervan aan de klant sturen.
Het schijnt dat dit bedrijf tevens gebruik maakt van de mazen in de colportagewetgeving, afgezien van het feit dat ze hun afgespraken totaal niet nakomen en de klanten constant misleiden en intimideren. Ik ben derhalve ook niet van plan te betalen voor niet geleverde diensten. "WAAR BLIJFT DE OVERHEID". De burger wordt weer aan z'n lot (dit soort oplichters) overgelaten. Ik ben ervoor om massaal tegen dit bedrijf in verweer tegaan en ben bereid om voor de rechter te verschijnen. BDR IS ECHT EEN "K" TOKO.

Quarantain
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2009 15:07

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door Quarantain »

Ook ik vraag me af hoe de consument zich tegen bedrijven zoals BDR Containerreiniging kan wapenen.
Op de overheid rekenen is wachten op de terugkeer van ***** en Mohammed op dezelfde dag. De wet handhaving consumentenbescherming wijst geen overheidsinstanties aan voor dit soort gevallen. Publiekelijk nagelen aan de schandpaal heeft ook geen effect (moet je toevallig de uitzending niet hebben gemist of (waren wij maar zo verstandig geweest) het bedrijf hebben "Gegoogled")).

Essentie: je tuigt een bedrijf op en rommelt maar aan zodat je je klanten met relatief kleine bedragen benadeeld en geen vuiltje aan de lucht. Want aangifte doen? Daar heeft de politie toch geen tijd/ middelen voor. En de politiek? Die zal dan wachten op zelfregulering tot dat blijkt dat ook Afvalreinigers kunnen "graaien". Stel dat er 1000 klanten op deze manier getild worden. Dat komt als snel op EUR 300.000 bruto en laat ze daarover nog een 35% belasting betalen en komt je netto op bijna op EUR 200.000 per jaar. Dat is RUIM boven de Balkenende norm. Zijn het 2000 particulieren, vermenigvuldig x 2. Kunnen jij en ik ook een riante villa en vette auto voor aanschaffen en 3 x per jaar op vakantie gaan naar verre oorden (als dit jouw ding is).

Mijn ervaring met BDR:
- Contract aangegaan ergens begin 2006 (kwamen aan de deur met aanbieding). Containers werden niet altijd (even goed) gereinigd maar "Afin" dachten we. Van BDR kwam enkele maanden daarna een aankondiging van een verhoging van de tarieven ergens 3e kwartaal. Dat leek ons NIET de moeite waard en dus stuurt mijn vrouw (juriste) nog in juni 2006 een brief verzonden naar BDR om de dienst op te zeggen (helaas NIET aangetekend maar dat had waarschijnlijk niet enorm geholpen zie verder).
- Wij verhuizen in maart 2007 naar een andere provincie; de woning gaat in de verkoop en staat tot mei 2008 leeg & onbewoond. Alleen de makelaar komt er met potentiele verkopers en die zetten zeker niet de container op straat. Als er zicht is op een nieuwe woning in december 2008 en om zaken met de aannemer, hypotheekverschaffer, taxateur, fiscus etc. snel op te tuigen download ik alles mutaties van de banrekening. Wat blijkt: BDR heeft al die tijd van onze rekening zitten boeken!
- Op post (tot drie keer toe) wordt niet gereageerd en aangetekende post wordt NIET aangenomen. Telefoontjes leveren alleen een t.g.v. BDR goed getrainde medewerkster met "... maar we hebben geen opzegging ontvangen..."
- Uiteindelijk de automatische incasso laten blokkeren, laatste afboeking gestorneerd en stuur ik een incasso bureau er op af. BDR stelt dan simpelweg dat ze geen opzegging hebben ontvangen en het incasso bureau kan niets zonder "bewijs" (hetgeen makkelijk is want BDR stelt dat ze de post "niet hebben ontvangen" (bewijs maar het tegendeel) en aangetekende post nemen ze niet aan). Handig, he?
- Eind van het liedje (vooralsnog): BDR heeft van juni 2007 t/m februari 2009 (20 maanden) geld van ons geincasseerd voor ongevraagde (opgezegd) en niet geleverde (huis stond leeg!) diensten.

Ik verwelkom elk initiatief om deze malafide praktijk (binnen wettelijke kaders) aan te pakken. Het is inmiddels een principe kwestie. Ik sluit me graag aan bij Leender40, Brandsen/Kees en andere gelijk gezinden. www.consuwijzer.nl? "ConsuWijzer lost uw probleem niet voor u op. Maar geeft u duidelijke adviezen waarmee u zelf aan de slag kunt. Ook registreert ConsuWijzer uw klacht of vraag. Daarna komt uw vraag of klacht terecht bij één van de toezichthouders." Vervolgens is er voor deze categorie parasiet geen toezichthouder!


Q.

jvdp1967
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:30

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door jvdp1967 »

Ik heb hier al een paar maanden geleden iets op het forum gezet. In de zomervakantie belde ik omdat de bak weer niet schoongemaakt was. Lekker hoor, met al die maden! Toen kreeg ik te horen dat het mijn beurt niet was. Hoezo, het was toch een even week? Nee sinds de laatste keer was ik overgegaan naar de oneven weken. Toen ik vroeg hoe ik dat moest weten als ze nooit een brief of mail sturen of een belletje geven kreeg ik weer een heel braaf antwoord "ja, ik weet het niet", "u heeft helemaal gelijk mevrouw". Maar ik hoefde voorlopig ook niet op een schoonmaakbeurt te rekenen want ivm vakantie zouden ze 3 weken stoppen. Ondertussen hadden ze wel al weer geincasseerd t/m december !!! Ik weet het, ik zou opzeggen, maar vergeet elke keer weer die brief te sturen. Moet het toch echt doen. Wonder boven wonder zijn ze afgelopen week wel geweest.....

druif
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2009 16:47

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door druif »

Ik krijg nu een rekening met laatste aanmaning van dit bedrijf. Ik heb nog nooit zaken met hun gedaan. Al jaren geen containerreiniging gehad. Ooit jaren geleden door ander bedrijf. Toen mijn abonnement opgezegd.

lamgans
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2009 17:06

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door lamgans »

Vorig jaar 05-06-08 heeft mijn vrouw een contract afgesloten met KCR voor het 6x reinigen van onze grijze container.Het reinigen is 3 maanden geleden voor het eerst gedaan door BDR wat dus betekend dat ik nog 5x tegoed heb van KCR(BDR).Tot mijn verbazing valt er in september al weer een nieuw contract in de bus terwijl het ander contract niet na gekomen is(6x reinigen)Denk er dus aan mensen om de rekening pas te betalen als de container ook daadwerkelijk 6 keer gereinigd is en niet 1 x zoals bij mij.
Ik heb vorig jaar (2008) twee brieven naar KCR gestuurt om het contract te beeindigen maar ze blijven gewoon een contract op sturen(BDR).
Ik denk dat BDR het volgende jaar FAR gaat heten dat is voor hun weer beter om nog meer verwarring te kunnen zaaien.
Wie lid is van de consumentenbond adviseer ik om daar naar toe te bellen en hun ook op de hoogte te stellen van deze oplichters.
Al de afschrijvingen van BDR storneren(binnen 30 dagen) totdat zij hun contract zijn nagekomen is een optie.Ze komen echt geen 6 x reinigen dus hoeven wij niet te betalen.

axpos
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2009 23:07

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door axpos »

Al een jaar heb ik een abonnement bij bdr containerreiniging en ik ben totaal niet tevreden. Ik heb een folder in de brievenbus gekregen om over te stappen naar Blis containerschonnmaak. Op internet kom ik veel slechte berichten tegen over bdr. Over Blis is niks slechts te vinden. Heeft iemand ervaring met dit schoonmaak bedrijf? (hun website: http://www.blis.nl)

joure
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2010 21:58

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door joure »

Nieuwsbericht 06-01-2010: skarsterlannieuws.nl
Gemeente ontvangt klachten over KCR Container Reiniging

JOURE - Gemeente Skarsterlân zegt de laatste tijd diverse meldingen over KCR Container Reiniging te krijgen. Het bedrijf zegt samen te werken met de gemeente maar dat is volgens de gemeente onjuist.


KCR uit Oud-Beijerland biedt zich aan voor het reinigen van containers en zegt samen te werken met de gemeente. 'Dit is niet het geval. Gemeente Skarsterlân werkt niet samen met KCR Container Reiniging', laat de gemeente op haar website weten.

Het bedrijf verkoopt abonnementen voor het reinigen van containers. Op internet zijn veel klachten te vinden over KCR.
www.skarsterlan.nl

www.dekoerier.nu

www.nieuws.nl

xxtriesjuhxx
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2010 10:00

Re: BDR Containerreiniging

Ongelezen bericht door xxtriesjuhxx »

Er staan idd verschillende reacties op het internet.
Helaas meer ontevreden dan tevreden klanten.
Ook op http://www.myoffice.nl/gids/BDR_Containerreiniging.html kan je reacties lezen van ontevredenheid.
Ik zou geen contact afsluiten maar das mijn mening.

Gesloten