Ruim 2 jaar lang kpn internetdeel betaald wat niet nodig was
Geplaatst: 18 feb 2008 12:58
Beste leden,
Zal even in het kort uitleggen waar het precies over gaat.
Al vanaf het begin dat Planet internet toegankelijk was in mijn woonplaats, wilde ik graag aansluiting hebben.
Totdat ze 1 maal mij een week zonder internet lieten zitten en hier geen gehoor aan leverde, en ik net voor mij opzegtermijn zat, had ik het abbonement opgezegd. Dot dateert uit november 2005.
Destijds werd er een planetdeel betaald en werd er een kpndeel betaald, als ik me niet vergis was het kpndeel 23.85 per maand.
Op 14 november 2005 krijg ik een bevestiging van kpn dat de adsl lijn buiten dienst word gesteld en eventuele openstaande abonnementsbedragen daarmee worden verrekend.
Het is nu februari 2008 en kom er heel toevallig achter dat we nogsteeds het kpn gedeelte betalen. Mijn vrouw dacht immers dat dat normaal zou zijn, maar mijn huidige internetprovider heeft bevestigd dat we alleen de rekening betalen aan zijn bedrijf, omdat hier geen kpn deel betaald hoeft te worden. Mijn vrouw heeft dus al die tijd gewoon betaald, en toen we er dus achter kwamen heb ik meteen actie ondernomen.
Maar nu komt het:
Woendag 6 februari,
Ik bel voor de eerste maal naar kpn, krijg de heer XXX aan de lijn, hij vind het allemaal heel erg wat er is voorgevallen, Hij zegt dat het een fout was van kpn en maakt een klacht aan
en er word beloofd dat ik binnen 3 dagen terug gebeld word. (15 minuten gebeld)
9 februari niks vernomen?
13 februari
zelf gebeld naar kpn, krijg mevrouw XXX aan de lijn, ze ziet de klacht staan, en verteld dat ze er mee bezig zijn maar nog niet behandeld hebben en ze zet er een uitroepteken bij (wat dat ook mag betekenen) ik vraag verschillende keren waarom ik nog geen antwoord heb gehad en ze blijft echt elke keer zeggen van "meneer" (ge irriteerd) "ik zet er een uitroepteken achter"
Dus ik was weer terug bij af. (15 minuten)
18 februari,
Zelf gebeld naar kpn, na 2 keer doorvebonden te worden omdat ze nu ineens het referentienummer niet meer kunnen vinden krijg ik mevrouw XXX aan de lijn.
Ze hoort de klacht aan, en verteld me dat ze niet kan zien wat de klacht is maar dat er wel ee nummer aan is gemaakt. Ze verteld me dat ze een nieuwe klacht aanmaakt, en dat ik binnen 48 uur word teruggebeld. Maar ze verteld er wel bij dat na het terugbellen de klachtenbehandeling wel eens 2 weken kon gaan duren?!?!?
Dit schetste mijn verbazing, buiten het feit om dat ik nu al 2 weken gewacht had en dat beloofd werd mij binnen 3 dagen terug te bellen. (22 minuten)
Maargoed ik houd jullie op de hoogte,
Word dit niet opgelost binnen de 2 weken dan gaan we kijken hoe we dit juridisch aan gaan pakken,
Zowiezo het abbonementsgeld terug betalen en tevens de gemaakte belkosten a 10 cent/p
Zal even in het kort uitleggen waar het precies over gaat.
Al vanaf het begin dat Planet internet toegankelijk was in mijn woonplaats, wilde ik graag aansluiting hebben.
Totdat ze 1 maal mij een week zonder internet lieten zitten en hier geen gehoor aan leverde, en ik net voor mij opzegtermijn zat, had ik het abbonement opgezegd. Dot dateert uit november 2005.
Destijds werd er een planetdeel betaald en werd er een kpndeel betaald, als ik me niet vergis was het kpndeel 23.85 per maand.
Op 14 november 2005 krijg ik een bevestiging van kpn dat de adsl lijn buiten dienst word gesteld en eventuele openstaande abonnementsbedragen daarmee worden verrekend.
Het is nu februari 2008 en kom er heel toevallig achter dat we nogsteeds het kpn gedeelte betalen. Mijn vrouw dacht immers dat dat normaal zou zijn, maar mijn huidige internetprovider heeft bevestigd dat we alleen de rekening betalen aan zijn bedrijf, omdat hier geen kpn deel betaald hoeft te worden. Mijn vrouw heeft dus al die tijd gewoon betaald, en toen we er dus achter kwamen heb ik meteen actie ondernomen.
Maar nu komt het:
Woendag 6 februari,
Ik bel voor de eerste maal naar kpn, krijg de heer XXX aan de lijn, hij vind het allemaal heel erg wat er is voorgevallen, Hij zegt dat het een fout was van kpn en maakt een klacht aan
en er word beloofd dat ik binnen 3 dagen terug gebeld word. (15 minuten gebeld)
9 februari niks vernomen?
13 februari
zelf gebeld naar kpn, krijg mevrouw XXX aan de lijn, ze ziet de klacht staan, en verteld dat ze er mee bezig zijn maar nog niet behandeld hebben en ze zet er een uitroepteken bij (wat dat ook mag betekenen) ik vraag verschillende keren waarom ik nog geen antwoord heb gehad en ze blijft echt elke keer zeggen van "meneer" (ge irriteerd) "ik zet er een uitroepteken achter"
Dus ik was weer terug bij af. (15 minuten)
18 februari,
Zelf gebeld naar kpn, na 2 keer doorvebonden te worden omdat ze nu ineens het referentienummer niet meer kunnen vinden krijg ik mevrouw XXX aan de lijn.
Ze hoort de klacht aan, en verteld me dat ze niet kan zien wat de klacht is maar dat er wel ee nummer aan is gemaakt. Ze verteld me dat ze een nieuwe klacht aanmaakt, en dat ik binnen 48 uur word teruggebeld. Maar ze verteld er wel bij dat na het terugbellen de klachtenbehandeling wel eens 2 weken kon gaan duren?!?!?
Dit schetste mijn verbazing, buiten het feit om dat ik nu al 2 weken gewacht had en dat beloofd werd mij binnen 3 dagen terug te bellen. (22 minuten)
Maargoed ik houd jullie op de hoogte,
Word dit niet opgelost binnen de 2 weken dan gaan we kijken hoe we dit juridisch aan gaan pakken,
Zowiezo het abbonementsgeld terug betalen en tevens de gemaakte belkosten a 10 cent/p