LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met leren banken in de kleur wit/creme.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Abby

Ervaringen met leren banken in de kleur wit/creme.

Ongelezen bericht door Abby »

Beste mensen,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met leren banken in de kleur wit/ creme wat betreft gebruiksvriendelijkheid (vuil, verkleuring, etc.). Geven gekleurde kledingstukken (bijvoorbeeld nieuwe spijkerbroeken, etc.) een kleurtje af? Ik kan mij er wel wat bij voorstellen, maar zou toch graag concrete ervaringen willen horen. Alvast bedankt!

Gr. Abby

hans15

Re: Ervaringen met leren banken in de kleur wit/creme.

Ongelezen bericht door hans15 »

Ik heb een keer een creme bankstel gehad,waar ik geen beste ervaring mee had.
1.Met een spijkerbroek op de bank,deze geeft vaak af zeker de donker blauwe exemplaren.
2.Een krant op de bank geeft vaak zwarte vegen.
3.Leer in witte of creme kleur is niet door en door geverft,waardoor kleine slijtage plekken extra opvallen.

elianne

Re: Ervaringen met leren banken in de kleur wit/creme.

Ongelezen bericht door elianne »

Ik heb geen ervaring met een bank maar wel met eetkamerstoelen.......nooit meer!!! Elke week grondig schoonmaken om ze nog toonbaar te houden en dan zaten we er alleen maar op en nee, we zijn geen knoeiers. Natuurlijk valt er wel eens wat op een stoel maar als ik die stoelen vergelijk met onze huidige zwarte lederen stoeltjes dan voor mij nooit meer een lichte kleur. Het is leuk, mits er nooit op zit en met een grote boog om heen loopt. Het waardeloze is dat er uieindelijk toch vuil in de nerfjes, naadjes en plooitjes gaat zitten.

Gesloten