LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH smurfen aktie gevaarlijk

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Iets vergelijkbaars gebeurde bij de plusmarkt bij mij in de buurt.

Daar waren de voetbalplaatjes te krijgen, en je kon erop rekenen dat er kinderen bij de uitgang stonden om ze aan je te vragen.

Nu was het zo, dat ik ze zelf niet hoefde, maar de setjes wel verzamelde voor kinderen van vrienden van mij.

Ik heb het vaker gezien dat kinderen vervelend reageerden, wanneer je ze niet gaf. Echt vervelend werd het pas toen een paar brutale opdonders een poging deden om ze toch uit mijn handen te trekken.

Nee is nee, voor mij. Ik heb er niets tegen als kinderen het vragen, maar als ik zelf voor anderen meeverzamel, moeten ze hun geluk maar bij iemand anders zoeken.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door caruso »

Geplaatst op 01 Mrt 2008 18:13 door Frankkk


--------------------------------------------------------------------------------

@Caruso: al geef je honderdduizend keer aan dat je geen AH-slaafje bent, dan zegt dat nog niets, je kan immers ook liegen!
Tuurlijk da's niet te controleren. Jij kan immers ook liegen. Denk wat je denken wil, ik heb duidelijk gemaakt hoe ik erover denk. dat ga ik niet nogmaals herhalen, wens je verder veel plezier met je smurf.

odo
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:02

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door odo »

Nieuw! AH Smurfenoorlog.

Toolboy

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Toolboy »

Heel grappig dat de ouderen/ouders onder ons over deze speeltjes(waardeloze prut) in discussie gaan.

ik lach mij rot :lol:

T

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Meghan »

Ach, elk groot bedrijf heeft tegenwoordig mensen in dienst die als taak hebben alle forums te lezen en te proberen de beeldvorming te herstellen of de poster naar beneden te halen.

Caruso en Meghan zijn kandidaten...
ok, en hoezo zie je mij aan voor een ah-medewerker dan?
waar op dit forum (ook oudere posts lezen), zeg ik dat ik bij de albert heijn werk?

en zei ik niet in mn post dat ik níet bij de ah werk??

k ben voor veel dingen uitgemaakt, maar ik kan niet eens bij de ah aan de bak als ik dat mocht willen ivm 14 piercings.
dus.

bij de weg, ik heb niet eens tijd om een supermarktbaantje naast mijn werk en school erbij te nemen.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Die plus voetbalplaatjes zijn een ramp,
zeker vorige week toen het vakantie bleek te zijn, die jochies lossen elkaar af en schelden je uit als je ze geen plaatjes geeft :twisted: :twisted:

miranda1987
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2007 09:24

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door miranda1987 »

Dan doen ze bij de albert heijn bij ons (Noordwijk) ook, ik kan er niet eens langs met mijn zoon in zijn kinderwagen en een van mijn buren is gehandicapt en heeft 10 minuten staan wachten voordat hij er fatsoenlijk door kon.
Ik vind het echt asociaal dat ouders van sommige kinderen dit toe staan!

En ik vind die Albert Heijn in Naaldwijk helemaal gelijk heeft...
Want is er een schaap over de dam...

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: AH smurfen aktie gevaarlijk

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wat een gesmurf over die smurfen :D :D :D :D :D :D

Lolsmurf

Gesloten