[b]rente[/b] punten postbank
Geplaatst: 23 feb 2008 22:03
Inplaats een marktconforme rente te geven, geeft men rentepunten, waarbij gesuggereerd wordt dat je de waarde van je rente punten wordt verdubbeld.
Hiervan af gaat dan ook nog registratiekosten.
Ga je naar de eengeboden zaken kijken, dan valt op dat men van de adviesprijs uitgaat. De goingprijs is in de praktijk minstens 30 to 40 % lager. Heb je een probleem, dan krijg je een kort weinig zeggend antwoord.
Nu dacht ik dat het interessant zou kunnen zijn bij een "gezondheids"arrangement. Bij nadere beschouwing was het een uitgeklede aanbieding, die nauwelijks interessant te noemen was.
Dan een Centerparcsvoucher. Voor 75 euro, + 7 euro verzendkosten van één A4 velletje, levert € 150,= op. Wel dat was het dan. Centerparks heeft last minute aanbiedingen, met een beetje geluk zonder bijbetaling een weekendje er tussenuit. Helaas waren de goedkope aanbiedingen niet interessant, te ver weg of matige parken.
Welnu dan goede parken uitgezocht en er twee gevonden. Gewacht op een last minute en ja hoor, Bingo.
Voucher gepakt, verdorie de code werkt niet.
Nog een keer en nog een keer. Helaas.
Ander park dan? Helaas ,het werkt niet.
Dan de centerparcs service gebeld. Er zijn nog 20 wachtenden voor u, à xx cent per minuut. Het probleem uitgelegd, dat ik een postbank voucher had en dat ik de code niet aktief kreeg. Geen probleem meneer, boek maar en belt u dan maar terug, dan doen wij het wel even.
Ja, ja. Een groot bedrag van mijn rekeining afgeschreven en toen gebeld. Helaas het lukte niet. Ik kon het wel op een andere manier doen, maar zonder voucher was het toch goedkoper. Men adviseerde dan ook het voucher niet te gebruiken,maar dat liet het budget niet toe.
Men was wel zo vriendelijk het bedrag terug te storten.
Wat zegt de postbank daar nu van? Gewoon niets. Advies om het kado te geven.
Na ja, dat pik ik niet, ik laat me toch niet oplichten?
Weer geschreven. e.e,a, duurde een maand en een maand om uit te zoeken welk park leuk was en een aanbieding heeft.
Na lange tijd wachten op het verzoek om restitutie, tenslotte is € 75 een groot bedrag voor de postbank, kreeg ik de mededeling dat de "termijn" verstreken was en het niet meer kon. niet 3 jaar geldig dan?
Na ja, dan toch nog maar weer een poging doen om mijn geld terug te krijgen, of zou de postbank failliet gaan aan het verlenen van service?
Als ik kijk naar de duitse postbank, wat ze daar een moeite doen om klanten te werven en te houden
Hiervan af gaat dan ook nog registratiekosten.
Ga je naar de eengeboden zaken kijken, dan valt op dat men van de adviesprijs uitgaat. De goingprijs is in de praktijk minstens 30 to 40 % lager. Heb je een probleem, dan krijg je een kort weinig zeggend antwoord.
Nu dacht ik dat het interessant zou kunnen zijn bij een "gezondheids"arrangement. Bij nadere beschouwing was het een uitgeklede aanbieding, die nauwelijks interessant te noemen was.
Dan een Centerparcsvoucher. Voor 75 euro, + 7 euro verzendkosten van één A4 velletje, levert € 150,= op. Wel dat was het dan. Centerparks heeft last minute aanbiedingen, met een beetje geluk zonder bijbetaling een weekendje er tussenuit. Helaas waren de goedkope aanbiedingen niet interessant, te ver weg of matige parken.
Welnu dan goede parken uitgezocht en er twee gevonden. Gewacht op een last minute en ja hoor, Bingo.
Voucher gepakt, verdorie de code werkt niet.
Nog een keer en nog een keer. Helaas.
Ander park dan? Helaas ,het werkt niet.
Dan de centerparcs service gebeld. Er zijn nog 20 wachtenden voor u, à xx cent per minuut. Het probleem uitgelegd, dat ik een postbank voucher had en dat ik de code niet aktief kreeg. Geen probleem meneer, boek maar en belt u dan maar terug, dan doen wij het wel even.
Ja, ja. Een groot bedrag van mijn rekeining afgeschreven en toen gebeld. Helaas het lukte niet. Ik kon het wel op een andere manier doen, maar zonder voucher was het toch goedkoper. Men adviseerde dan ook het voucher niet te gebruiken,maar dat liet het budget niet toe.
Men was wel zo vriendelijk het bedrag terug te storten.
Wat zegt de postbank daar nu van? Gewoon niets. Advies om het kado te geven.
Na ja, dat pik ik niet, ik laat me toch niet oplichten?
Weer geschreven. e.e,a, duurde een maand en een maand om uit te zoeken welk park leuk was en een aanbieding heeft.
Na lange tijd wachten op het verzoek om restitutie, tenslotte is € 75 een groot bedrag voor de postbank, kreeg ik de mededeling dat de "termijn" verstreken was en het niet meer kon. niet 3 jaar geldig dan?
Na ja, dan toch nog maar weer een poging doen om mijn geld terug te krijgen, of zou de postbank failliet gaan aan het verlenen van service?
Als ik kijk naar de duitse postbank, wat ze daar een moeite doen om klanten te werven en te houden