niet happy met Happy Home!!!!
Geplaatst: 24 feb 2008 14:23
15-1 hebben wij telefonisch bij Happy Home een vacantie geboekt (zomervakantie) voor €653,- voor 14 dagen. De scherpe prijs werd door een medewerkster van Happy Home verklaard met de eenvoud van het huisje.
16-1 ontvingen wij de factuur en maakten direct de eerste aanbetaling over.
31-1 ontvingen wij een mail, dat de prijs van de geboekte vacantie helaas verkeerd in hun systeem en internet stond en nu moet zijn €998,-
Uit coulance bieden hun ons 10% van de originele prijs aan een uiterrrad een kortingsbon van €25,- voor een volgende boeking.
Wij hebben een aangetekende brief gestuurd (7-2) en nakomen van de factuur gevorderd.
21-2 stuurde Happy Home ons een brief met de mededeling dat het bij de prijs van €653,- om een kennelijke fout gaat, omdat:
a) de prijs alleen op internet en hun systeem verkeerd stond, niet in hun brochure (deze heb ik nooit gezien)
b) de prijzen van andere objecten op het geboekte park wel correct vermeld staan
c) de prijs wel erg laag is voor twee weken in de zomervakantie (ik heb hier na gevraagd tijdens de boeking en hun zeiden aan de telefoon ,dat het de eenvoud van het huisje was, waardoor de prijs ontstaat)
d) de prijs verkeerd in hun jaaroverzicht stond (moet ik als consument hun prijslijsten bestuderen??)
Aangezien het volgens ons niet om een kennelijke fout (=op het eerste gezicht duidelijk herkenbare fout) gaat ( anders hadden de medewerksters van Happy Home de fout tijdens boeking al moeten ontdekken ), vragen wij ons af, of de reeds gesloten reseveringsovereenkomst, na 16 dagen (31-1) zomaar gewijzigd mag worden?!!!!
16-1 ontvingen wij de factuur en maakten direct de eerste aanbetaling over.
31-1 ontvingen wij een mail, dat de prijs van de geboekte vacantie helaas verkeerd in hun systeem en internet stond en nu moet zijn €998,-
Uit coulance bieden hun ons 10% van de originele prijs aan een uiterrrad een kortingsbon van €25,- voor een volgende boeking.
Wij hebben een aangetekende brief gestuurd (7-2) en nakomen van de factuur gevorderd.
21-2 stuurde Happy Home ons een brief met de mededeling dat het bij de prijs van €653,- om een kennelijke fout gaat, omdat:
a) de prijs alleen op internet en hun systeem verkeerd stond, niet in hun brochure (deze heb ik nooit gezien)
b) de prijzen van andere objecten op het geboekte park wel correct vermeld staan
c) de prijs wel erg laag is voor twee weken in de zomervakantie (ik heb hier na gevraagd tijdens de boeking en hun zeiden aan de telefoon ,dat het de eenvoud van het huisje was, waardoor de prijs ontstaat)
d) de prijs verkeerd in hun jaaroverzicht stond (moet ik als consument hun prijslijsten bestuderen??)
Aangezien het volgens ons niet om een kennelijke fout (=op het eerste gezicht duidelijk herkenbare fout) gaat ( anders hadden de medewerksters van Happy Home de fout tijdens boeking al moeten ontdekken ), vragen wij ons af, of de reeds gesloten reseveringsovereenkomst, na 16 dagen (31-1) zomaar gewijzigd mag worden?!!!!