Pagina 1 van 1

Wim van der Ham keukens - afterservice

Geplaatst: 25 feb 2008 12:11
door A.G.M. van der Ven
In maart 1998 is door Wim van der Ham Keukens, Theresiastraat Den Haag een nieuwe keuken geinstalleerd. Destijds zeer correct, alles aanwezig, geen mankementen en op afgesproken tijden en tegen afgesproken prijs.
November 2007 constateerde ik blaasvorming op een twee-tal frontjes.
Na telefonisch contact binnen 3 dagen een servicemonteur.
Frontjes diende vernieuwd te worden maar betreffende keukenfabrikant bestond niet meer.
Maten werden opgenomen, model en kleur stonden nog in de computer en na 7 weken werden nieuwe frontjes geleverd in de juiste kleur Taubenblauw.
Kosten: nihil
Een grandiose garantie/afterservice na bijna 10 jaar
Dit bedrijf verdient een warme douche.

Re: Wim van der Ham keukens - afterservice

Geplaatst: 25 feb 2008 12:35
door keukenklepper
:lol:

Re: Wim van der Ham keukens - afterservice

Geplaatst: 25 feb 2008 13:40
door rayke
En ook geen kleurverschil hebben zeker??
Ook wij maken regelmatig nieuwe fronten in onze meubelmakerij. Letterlijk een kopie van bestaande deuren en geven desgewenst zelfs garantie dat er GEEN kleurverschil is.

Logisch dat je alle info over zo'n bedrijf geeft als je service super is.
Zulke klanten schreeuwen het van de daken!
Ik adverteer ook al jaren niet meer :-)

Re: Wim van der Ham keukens - afterservice

Geplaatst: 25 feb 2008 16:54
door Lizzylizzz
Zoals ik 'm begrijp heeft dhr/mevr van de Ven bij een bedrijf een keuken gekocht en bestaat de keukenfabriek niet meer maar wel het keukenbedrijf...Dan klopt het verhaal toch? Niet zo wantrouwig hoor Klepper...

groetjes,
Lizzz

Re: Wim van der Ham keukens - afterservice

Geplaatst: 25 feb 2008 17:40
door zelfstandigste
Ik vermoed eerder dat de fabrikant nog wel bestaat maar dat van der Ham hier geen zaken meer mee doet, maar dit terzijde!

Desondanks, erg netjes dat zij dit zo oplossen; er zouden meer van deze berichten geplaatst mogen worden!