Pagina 1 van 1

Tele2 een grote ramp

Geplaatst: 25 feb 2008 15:26
door irma1967
Ik had een internet/telefonie abonnement bij Orange en die liep 31 januari 2007 af. Tele2 maakte groots reklame over internet met telefonie en een gratis laptop.
Daar wilde ik gebruik van maken, dus heb in half november 2007 Tele2 gebeld. Het was allemaal geen probleem, per 1 januari 2008 zou ik aangesloten worden bij Tele2. Ik kreeg netjes een welkomsbrief aantal dagen na mijn aanmelding en vervolgens hoorde ik heel lang niets meer.
Op 28 december ben ik met Tele2 gaan bellen, nee mevrouw alles komt in orde, dit weekend krijgt u u modem thuis gestuurd en u kunt vanaf 1 januari 2008 internet en bellen via Tele2.
Nou niet dus, om een lang verhaal heel kort te maken, want ik kan een boek over Tele2 schrijven, ben ik tot aan eind januari bezig geweest met Tele2 om mij te voorzien van internet en telefoon.
Dagelijks wel 3 a 4 keer gebeld naar de klantenservice, ik heb wel 10 verschillende datums gehoord wanneer ik aangesloten zou worden.
Ze hebben mij zelfs tot 2x toe een modem gestuurd, maar installeren kon ik niet.
Wat het probleem was is bij niemand bekend.
Ik had geen telefoonnummer van KPN, maar van Orange en ik vermoed dat daar de fout zit.
Al die providers roepen wel dat het heel makkelijk is om over te stappen, maar dat is helemaal niet waar.
Uiteindelijk ben ik over gegaan naar Casema kabel, die konden mij binnen 3 dagen aansluiten, er kwam netjes een monteur die alles voor mij heb geinstalleerd. En dan nog het volgende probleem, die laptop bij Tele2 is gratis, maar ik had hem uitgebreid met extra geheugen, daarvoor moest ik 89 euro overmaken, netjes gedaan.
Doordat Tele2 zich niet aan het contract hield heb ik daar de boel opgezegd en tot op de dag van vandaag (25 februari) heb ik nog steeds me 89 euro niet terug.
Vanmorgen heb ik Tele2 gebeld, die zeiden weer dat ik Paradigt moest bellen en zo word nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd, want Paradigt zegt weer dat Tele2 alles moet annuleren.
Lang leve Tele2 het is een grote bende daar, er zitten onproffesionele mensen bij de klantenservice die nergens wat vanaf weten.
Dit wilde ik even kwijt, na maanden lange ellende met Tele2